Be aware of κεφάλαιο 11

"Μαζί σου ... θα πέταγα στα ουράνια ..."
1 μηνα μετά
Το απογευματινό αεράκι που φυσούσε έπαιρνε και σήκωνε τα κάστανα της μαλλιά ψηλά ενώ γελούσε με ένα ακόμα αστείο του Luke .. Για την Lilith το να είναι πλέον μαζί του ήταν κάτι που δεν το περίμενε ποτέ της .
Μετά από εκείνο το πρωινό στην καφετέρια όλα πλέον άλλαξαν στην ζωή της ...
Flashback 1 μήνα πριν
Lilith pov
Την βλεπω να έρχεται κατά πάνω μας και θέλω να ουρλιάξω ... Ο Luke αυτόματα με πιάνει από τη μέση ενώ μπαίνει μπροστά μου τοποθετώντας το σώμα του σε τέτοιο σημείο που υποδηλώνει την προστασία μου .
Η κίνηση του για να πω την αλήθεια με πιάνει απροετοίμαστη καθώς τόσο καιρό όλοι αυτοί είναι μια παρέα ένω τώρα με τοίχος το σώμα του παίρνει θέση απέναντι τους προστατεύοντας εμένα ..
"Να ζήσετε !" Λεει καθώς έχει φτάσει πλεον αρκετά κοντά μας η Gabi ειρωνικά ενώ ο Luke σφίγγεται ολόκληρος .
"Πάρε δρόμο από δω !"Της λέει υψώνοντας την φωνή του ενώ πίσω της τρέχει κατευθείαν ο Ben .
"Κόψε ρε .. ξεχνάς σε ποια μιλάς?" Του λέει ο Ben ενώ πρώτη φορά τον βλέπω να παίρνει θέση
"Εσυ βουλώσε το ! Και το καλό που σας Θέλω και του δύο να μείνετε μακριά ξηγηθηκαμε ?"
"Σου θιξαμε την γκόμενά ? Αν και από ότι βλέπω για παρθένα την κόβω ..." λέει η Gabi και αυτόματα κοκκινίζω από ντροπή ...
Ο Luke κάτι ψιθυρίζει ενώ την πλησιάζει και εκείνη θυμωμένη εξαφανίζεται από μπροστά μας βρίζοντας
Τέλος flash back
"Τι σκέφτεσαι μικρή μου ?" Της λέει ο Luke καθώς την βλέπει να χάνεται σε σκέψεις
"Εμάς..."απαντάει ειλικρινά εκείνη .
Είναι μαζί σαν κανονικό ζευγάρι, ενα μήνα τωρα κανένας δεν τους ενόχλησε ξανά . Βέβαια δεν λείπουν διάφοροι σχολιασμοί από την παλιά του παρέα αλλά τίποτα παραπάνω .
Προχωράνε σιγά σιγά μεταξύ τους κάτι που κάνει την Lilith να αισθάνεται ακόμα πιο καλά που είναι μαζί του .. Βέβαια υπάρχουν στιγμές που η κατάσταση ξεφεύγει αλλά ο Luke πάντα προσπαθεί να μαζέψει τον εαυτό του δίνοντας την τον χρόνο που θέλει ώστε να είναι πρώτα εκείνη έτοιμη πριν ολοκληρώσουν .
Πάραυτα όμως περνάνε απίστευτα μεταξύ τους ... το γεγονός πως κάποιος ενδιαφέρεται και νοιάζεται για εκείνη γεννάει πληθώρα συναισθημάτων μέσα της .. συναισθήματα άγνωστα για εκείνη μέχρι στιγμής
"Εμάς?και πως μας σκέφτεσαι δηλαδή ?" Ρωτάει γεμάτος περιέργεια
"Να ... σου έχω πει γενικά την κατάσταση που επικρατούσε σπίτι μου και το να σε βλέπω να νοιάζεσαι και να ενδιαφέρεσαι για μένα απλά με γεμίζει..."
Εκείνος δίχως να πει κάτι την τράβηξε κοντά του κλεινωντας Την στην αγκαλιά του
"Σκέφτηκες τελικά αν θα πάμε στην εκδρομή ?"
"Δεν ξέρω ακόμα .. Δεν θα είναι λίγο περίεργα ?"
"Έλα ρε μωρό μου ... χαλάρωσε λιγάκι δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα εγώ είμαι εδώ ..."
"Ουφ καλά ... "
Με την εβδομαδιαία εκδρομή της σχολής να έρχεται μπροστά της γέμιζε άγχος μέσα της καθώς απο οικονομικής πλευράς φυσικά ήταν καλυμμένη αφού έπιασε δουλειά στην βιβλιοθήκη αλλά από ψυχολογικής πλευράς δεν ένιωθε ακόμα καλά ...
Χωρίς να έχει πει κάτι στον Luke πίστευε πως η Gabi ακόμα και αν δεν τους ενοχλεί την έχει στο μάτι από τοτε.
"Λοιπόν εγώ λέω να πάμε σιγά σιγά προς το σπίτι γιατί έβγαλε ψυχρά και από ότι βλέπω θα βρέξει ... τι λες μικρή ?" Εκείνη γνέφει θετικά ενώ σηκώνονται από το γρασίδι που ήταν ξαπλωμένοι παίρνοντας τον δρόμο της επιστροφής .
Υπήρχαν νύχτες που έμενε μαζί του αλλά για να αποφύγει να τον φέρει σε δύσκολη θέση προτιμούσε να μένει στο δικό της δωμάτιο τις περισσότερες φορές . Βέβαια ο Luke ήξερε να συγκρατεί τον εαυτό του χωρίς να την πιέζει αλλά η απόφαση ήταν καθαρά δική της .
"Αυριο θα έρθω να σε πάρω αν είναι για να δώσουμε και τα χαρτιά στην διεύθυνση καλά ?" Είπε εκείνος καθώς έκλεινε το χέρι του γύρω από την μέση της τραβώντας την κοντά του .
"Εντάξει ..." ψελισε εκείνη χωρίς να είναι ακόμα σίγουρη ..
Το γεγονός πως ένας άντρας σαν κι εκείνον ,ψηλός γυμνασμένος γεμάτος σκουλαρίκια και τατουάζ είχε δίπλα του μια κοπέλα τόσο διαφορετική από τις άλλες όπως εκείνη την γέμιζε ανασφάλεια ... Ακόμα δεν κατάφερε να απαλλαγεί από την τόσο συντηρητική γκαρνταρόμπα που είχε ενώ μέσα της ήξερε πως ο κόσμος τους σχολίαζε αρκετά ... Βέβαια εκείνος δεν νοιαζόταν καθόλου για το τι έλεγαν οι άλλοι κάτι που κέρδιζε τον θαυμασμό της προς το πρόσωπό του .
Με ένα αποχαιρετιστήριο φίλι την άφησε έξω από την πόρτα της καθώς εκείνος έφυγε με προορισμό το δικό του σπίτι .
Ενω προχωρούσε σκέψεις μέσα στο κεφάλι του με εκείνη γέμιζαν το μυαλό του. Προσπαθούσε να τραβηξει σιγά σιγά από μέσα της τον εαυτό και τον τσαμπουκά που ήξερε ότι ειχε αλλά εκείνη για κάποιο ανεξήγητο λόγο ήταν ακόμα μαζεμένη .
Χαρούμενος όμως που κατάφερε έστω να την πείσει να πάει στην εκδρομή προσπάθησε να μην αναλώνεται σε χαζές σκέψεις .
Μπορεί μαζί να μην ήταν αρκετό καιρό και γενικά να ειχανε μια περίεργη σχέση αφού εκείνη μέσα στο κεφάλι του δεν του έδειχνε ακόμα απόλυτη εμπιστοσύνη αλλά ένιωθε τόσα πολλά και ήταν διατεθειμένος να παλέψει ...
Είχαν περάσει ατελείωτες ώρες μαζί γνωρίζοντας ο ένας τον άλλο και κάνοντας μικρά βηματάκια σαν μωρά παιδιά έχτιζαν μια σχέση βασισμένη πρώτα από όλα στην βαθειά εκτίμηση ...
Της είχε πει τα πάντα όπως κι εκείνη ... μυστικά μεταξύ τους δεν υπήρχαν , ενώ προσπαθούσε να συζητάει μαζί της κάθε προβληματισμό της ....
Στο τέλος κάθε ημέρας έμεναν μόνο εκείνος κι εκείνη ... μαζί ...
Θυμάται καθαρά όταν το πρώτο βράδυ που πέρασαν μαζί μετά το ξύλο που είχε φάει έβαλε στοίχημα μαζί της πως θα την κάνει να τον ερωτευτεί κι εκείνη γελούσε ... Τώρα όμως ακόμα και αν δεν του είπε κάτι τέτοιο βαθειά μέσα του το ξέρει ... το στοίχημα το κέρδισε ...
Αφήγηση από την πλευρά της Lilith
Έχω τόσο άγχος ρε γαμωτο για σήμερα ... βλεπω την μικρή μου βαλιτσα έτοιμη και όσο ξέρω πως σήμερα φεύγουμε για την εκδρομή με πιάνει κόμπος ...
Έχω ξυπνήσει πιο νωρίς ενώ ο Luke θα έρθει περίπου σε δύο ώρες να με πάρει , κοιτάζω εδώ και μισή ώρα τα ρούχα μου αλλά θέλω τόσο πολύ να φορέσω κάτι διαφορετικό για εκείνον ... προλαβαίνω να πάω μέχρι τα μικρά μαγαζάκια εδώ τριγύρω αλλά νιώθω περίεργα ...
Δεν γαμιεται όμως ... πληρώθηκα για όλο τον μήνα και ίσως τελικά πρέπει να κάνω κάτι διαφορετικό για τον εαυτό μου πρώτα και μετά για εκείνον ... όλο αυτό μου λέει και ίσως έχει δίκιο ...
Παίρνω τσάντα και λεφτά ενώ βγαίνω από την εστία ..τα μαγαζάκια απέχουν 10 λεπτά οπότε προλαβαίνω άνετα ...
Αυξανω το βήμα και σε λίγο φτάνω , οι βιτρίνες όμορφα στολισμένες νομίζω πως με κοιτάν και με κοροϊδεύουν ...πφφφφφ
Θα μπω .. Για αυτό ήρθα εξάλλου ..
"Καλημέρα "λέει η υπάλληλος καθώς πλησιάζει χαρούμενη
"Εμ ... Καλημέρα ξέρετε θα ήθελα να δω μερικά ..."Πριν προλάβω να ολοκληρώσω όμως με τραβάει από το χέρι μουρμουριζοντας
"Πρέπει να σε φτιάξω κοπέλα μου ...Από που ψωνίζεις κι εισαι ετσι ντυμενη ?σίγουρα εκεί κάτω κρύβεται ένα υπέροχο κορμί ... " λέει και πραγματικά πιστεύω πως ακόμα και με αν με τρομάζει όλο αυτό που ζω ξαφνικά παράλληλα με και χαρούμενη .
"Λοιπόν ... πάνε μέσα και φορά αυτό .. Και αυτό ... πάρε και αυτό μαζί ... " μου δίνει κάτι τζιν σορτς και μπλούζες αλλά παγώνω και μόνο στο θέαμα
"Τι με κοιτάς καλέ ?για ψώνια δεν ήρθες ?ΆΝΤΕ ΆΝΤΕ!!!" Λεει και με σπρώχνει προς τα δοκιμαστηρια
Σε 10 λεπτά τελειώνω και κατακόκκινη βλέπω την πωλήτρια να με κοιτάζει ενθουσιασμένη ...
"Κοίτα να δεις ....απίστευτο .. !!"

Αν και αισθάνομαι περιεργα με το συνολακι που φοράω εκείνη ενθουσιασμένη μπροστά μου επιβεβαιώνει ότι ίσως πρέπει να ρισκάρω και λίγο ... Πότε στη ζωή μου δεν έχω φορέσει κάτι παρόμοιο και νιώθω άβολα ...
"Μην ντρέπεσαι είσαι κούκλα !!! Πάρε και τα άλλα θα στα κάνω δώρο εγώ ...!! "
"Ευχαριστώ αλλά .."
"Δεν θέλω αλλά ... κι έλα να σου κάνω λίγο και τα μαλλιά που τα έχεις επάνω σαν καμία γιαγιά ..."
Αφού με φτιάχνει όπως εκείνη θέλει ενώ δεν έχω και επιλογές κοιτάζω το αποτέλεσμα και δεν με αναγνωρίζω ... Πόσο μπορεί να αλλάξει ένας άνθρωπος τελικά με λίγα ρούχα και με τα μαλλιά κάτω ....
Η αλήθεια είναι πως ντρέπομαι να βγω έτσι έξω αλλά ίσως πρέπει να ξεπεράσω όλο αυτό το πράγμα επιτέλους ...
Πληρώνω ενώ δεν με άφησε φυσικά να αλλάξω και φεύγω όσο πιο γρήγορα μπορω για το σπίτι .... λαχανιασμένη φτάνω πιο νωρίς και ανεβαίνω επάνω ενώ ανοίγω και πέφτω απλά στο κρεβάτι ... αναρωτιέμαι αν θα αρέσει στον Luke όσο άρεσε και σε εκείνη την πωλήτρια... Μήπως κάνω βλακεία ρε γαμωτο ?ποτέ δεν μου ζήτησε να αλλάξω εμφάνισή .. πάντα μου έλεγε να γίνω πιο εξωστρεφής αλλά ποτέ δεν σχολίασε κάτι αρνητικό για τα ρούχα μου ... πφφφ
Κοιτάζω το ρολόι και ξέρω ότι σε μισή ώρα το πολύ θα είναι εδώ . Βάζω στη βαλίτσα τα υπόλοιπα ρούχα ενώ προσπαθώ να σταματήσω να τρώω τα νύχια μου ..
Η πόρτα χτυπάει ... με μια βαθειά ανάσα σηκώνομαι από το κρεβάτι και τοποθετώντας το χέρι μου στο πόμολο ανοίγω ....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Be aware of κεφάλαιο 31