Καλησπέρα σας και καλώς ήρθατε στο προσωπικό μου Blog ...

Είμαι νέα συγγραφέας αλλά πάραυτα βάζω την ψυχή μου και δημιουργώ έργα μοναδικά και έργα για καθε είδους αναγνώστη .  Μικρά βιβλία που θα αγγίξουν τον κόσμο σου ,θα σου περάσουν όλα τα μηνύματα που θέλω να δώσω και σας υπόσχομαι να τα λατρέψετε .

Αν αφήσετε την φαντασία σας ελεύθερη σας εγγυώμαι να σας ταξιδέψω σε ένα καινούριο κόσμο και να σας βάλω κάθε φορά στον ρόλο του πρωταγωνιστή ... να σας κάνω να νιώσετε  να κλαψετε , να πονεσετε και να χαρείτε μαζί του .

Να ζήσετε  και να βρείτε μαζί την εξιλέωση ...

Με χαρά μου θα σας παρουσιάσω μερικές από τις δουλειές μου σύντομα οι οποίες είναι μικρά βιβλία τα οποία φέρουν το όνομα μου και έχω κατοχυρώσει κάθε νομικό φυσικα δικαιωμα επάνω τους .
 Πολλα απο αυτα τοποθετούνται  σε πρωτο προσωπο ενω σε αλλά κυριαρχεί η τριτοπροσωπη αφήγηση. 


Μετά χαράς  ετοιμάζομαι για την πλήρη έκδοση ενός από αυτά για το οποίο θα κάνω και την σχετικη παρουσίαση αρκετά σύντομα

Στην ενότητα δεξιά θα βρείτε όλα τα αρχεία με περασμένα τα κεφάλαια από κάθε βιβλίο. Όλα ξεκινάνε απ τον πρόλογο και τον τίτλο και σιγά σιγά φτάνουν στον επίλογο . .

Δέστε τις ζώνες σας κυρίες και κύριοι καθώς σύντομα το ταξίδι μας ξεκινάει... 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο