Be aware of κεφάλαιο 17

"Πονάς .... πονάς και οι πράξεις σου έχουν ένα αποτέλεσμα που δεν θέλεις ...Που αργότερα θα το μετανιώσεις ... πιάσε το χέρι μου ..
Δεν θα σε αφήσω ..."
Ανοίγω τα μάτια μου και τον βλέπω να κοιμάται δίπλα μου .. Δεν ξέρω τι λέει αλλά αυτή τη στιγμή με κρατάει αγκαλιά ενώ κοιμάται σαν μωρό παιδί  κρατώντας με τυλιγμένη με τα δύο του χέρια σφιχτά ...
Παρατηρώντας καλά μπορώ να πω άνετα πόσο γοητευτικός άντρας αλλά και παράλληλα περίεργος είναι ... Έχει κατι επάνω του που απλά σε τραβάει να είσαι δίπλα του ... Η τουλάχιστον τραβάει εμένα .
"Θα με χαζεύεις πολύ ακόμα ?"  Με ρωτάει και ανοίγει τα μάτια του ...
"Δεν το κοντρολαρω ξέρεις ..." λέω αυθόρμητα και γελάει ...
"Τι ώρα είναι ?" Με ρωτάει και γυε7ζω για να το ρολόι στο κομοδίνο
"10 πιάσαμε ...κοιμηθήκαμε πολύ τελικά " αφήνει ένα φίλι στο μέτωπο μου και ανασηκωνεται μαζί του κι εγώ ..
"Λοιπόν έλα να ετοιμαστείς να ντυθώ κι εγώ θα σε βγάλω βόλτα σήμερα ελπίζω να μην το ξεχάσες..."
Η αλήθεια είναι πως δεν το σκεφτόμουν μετά από όλα αυτά αλλά δε γαμιεται ... Ίσως μου κάνει καλό ...
Σηκώνομαι επάνω και παίρνω ότι βρίσκω μπροστά μου ενώ πηγαίνω προς το μπάνιο
"Θα είμαι στο μπαλκόνι μικρή ... ντύσου κι έλα .." βγάζει τα τσιγάρα από την τσέπη του πηγαίνοντας έξω και απλά αποφασίζω να ντυθώ στο δωμάτιο ...
Ντύνομαι και τον φωναζω ...
"Βλεπω είσαι γρήγορη... "σχολιάζει και γελάει
"Πάμε ?" Λεει αμέσως μετά και βγαίνουμε από το διαμέρισμα .
Κάτω μας περιμένει παρκαρισμενη η μηχανή ... Είναι πανέμορφη ειλικρινά
"Δεν θέλω να βάλω κράνος ξανά "παραπονιέμαι αλλά εισπράττω μια αγρια μάτια ...
"Μην τα ξαναλέμε αυτά ... " λεει μετά από λίγο ..  ανεβαίνει επάνω στη μηχανή και βάζει μπρος ...
"Μόνο για λίγο σε παρακαλώ " ξεφυσωντας μου κάνει νόημα να ανέβω κι εγώ ...
Ξεκινάμε και πλέον είμαστε εμείς και οι σκοτεινοί δρόμοι γύρω μας ,στην γειτονιά που φτάσαμε δεν υπάρχει πολύς κόσμος παρά μόνο κάτι ελάχιστοι να περπατανε...
Σταματάει μπροστά από μια μαύρη σιδερένια πόρτα .
"Φτάσαμε ..."λέει χαμογελαστός
"Τι είναι δω ?"
"Εδώ είναι το στέκι μου μικρή ... έλα μη φοβάσαι εξάλλου εδώ είναι μια στάση δεν θα σε πήγαινα βόλτα εδώ ... θα φύγουμε γρήγορα ..."
Απλώνει το χέρι του και το πιάνω ενώ αισθάνομαι ηλεκτρισμό να διαπερνάει το κορμί μου όταν ερχόμαστε σε επαφή ... ξέρω πως πριν κοιμόμασταν ο ένας πάνω στον άλλο αλλά αυτό δεν μπορώ να το εξηγήσω ...
Χτυπάει την πόρτα και ένας γορίλας μας ανοίγει . Κοίταει Τον Ian και με χαμόγελο του κάνει μια δυνατή χειραψία ενώ κάνει στην άκρη για να μπούμε .
Μέσα ο χώρος είναι σκοτεινός ... μπιλιαρδα υπάρχουν παντού ενώ άτομα ντυμένα στα μαύρα παίζουν και γελάνε ... ποτά υπάρχουν παντού και γυναίκες με ελάχιστα ρούχα περιφέρονται σεβιροντας ...
Με τραβάει προς μια παρέα που κάθεται πίσω σε ένα μεγάλο καναπέ ..
"Ωωωωω Καλώς τα μάτια μας τα δύο !" Λεει ένας χοντρουλης γεμάτος τατουάζ κι αυτός ενώ στην μύτη του έχει ένα τεράστιο κρίκο να κρέμεται ...
" Βλεπω έφερες και κόσμο " σχολιάζει ο διπλανός του που είναι αρκετά πιο γυμνασμένος ακόμα και από τον Luke...
"Δεν νομίζω να σας έλειψα τόσο από προχθές ... Όσο για την παρέα μου από δω η Lilith ... εμ .. Είναι μια φίλη .."
Στο φίλη που λέει ένας κόμπος με πιάνει ενώ μαλώνω τον εαυτό μου ... Δεν καταλαβαίνω γιατί με πείραξε αφού είμαστε φίλοι. . 
"Χάρηκα " τους λέω κι εκείνοι προτείνουν να κάτσουμε .
"Ήρθα να δω λίγο τον μεγάλο και φεύγουμε ... να μου την προσέχετε σε 5 είμαι πίσω "
Γυρίζει προς το μέρος μου και ψιθυρίζει ...
"Κάτσε 5 λεπτά κι έρχομαι ... Δεν θα σε πειράξουν γιατί θα τους τα κόψω και το ξέρουν ... "λεει και γελώ ελαφρά ...
Αυτή η γαμημένη η αίσθηση προστασίας που μου βγάζει απλά νε τρελαίνει .. 
Κάθομαι μαζί τους και ο Ian πηγαίνει προς το βάθος μπαίνοντας σε μια άσπρη πόρτα .. 
"Λοιπόν κοπελιά...  βλέπω πως το κατάφερες το αγόρι μας "λεει ο ένας καθώς βγάζει από την τσέπη του ένα περίεργο σακουλάκι γεμάτο μπλε καραμέλες .. 
"Τι είναι ?"Τον ρωτάω
"Αυτά δεν είναι για σένα"πετάγεται ο χοντρουλης ...
"Γιατί ?" Πλέον η περιέργεια φτάνει στα ύψη ..  Τους βλέπω να βάζουν από ένα στη γλώσσα τους ενώ ξαφνικά από τα ηχεία ακούγεται ένα τραγούδι που για μένα ... Για μένα σημαίνει πολλά ...
"Πωωωω Luke άκουσε αυτό το τραγούδι .."
"Δεν το ξέρω μικρή "
"Καλά είναι δυνατόν ? Πως γίνεται αυτό ... "
"Δεν είμαι και οπαδός της μπαλάντας ξέρεις .."
"Stay close to me ... give your all to me and die with me ... say that you love me like I do do do do . ."
"Χαχχαα εσύ από την άλλη ..."
"Μα είναι απλά μαγικό ...τέτοια ένταση ανάμεσα σε δύο ανθρώπους είναι αξιοθαύμαστη . "
"Όπως η δική μας ένταση ?"
"Εμ ... "
"Σε θέλω μικρή μου ...Και αν χρειαστεί για σένα να καταστρέφω θα το κάνω ευχαρίστως ..."
Λόγια ψεύτικα ... λογια που πονάνε και κομματιαζουν τα μέσα μου ... Πώς μπόρεσε να μου το κάνει αυτό ?
Εγώ του δοθηκα κι εκείνος ...
"Εεεε που είσαι χαμένη ?" Με ρωτάει ο χοντρουλης ..
"Μπορώ να έχω ένα από αυτά κι εγώ ?"Τον ρωτάω πλέον ξέροντας πως πρόκειται για χάπια ... Όσο και να παραμύθιαζω το μυαλό μου ξέρω καλά τι διάολο είναι ...
"Όχι !" Λεει κατευθείαν
"Έλα ρε μαλακά τι θα πάθει δωστής ένα " λεει ο γυμνασμένος από δίπλα ενώ παίρνει από το σακουλάκι ένα χάπι και μου το δίνει ...
"Βάλτο κάτω από την γλώσσα και θα ξεχάσεις και το όνομα σου ..."
Λέει. Και το παίρνω στα χερια ..
Θα ξεχάσω και το όνομα μου είπε ..  Εγώ απλά θέλω να ξεχάσω εκείνον ...
Το βάζω από κάτω και σε λίγα δευτερόλεπτα με κατακλύζει μια αίσθηση χαράς .. χαλαρώνω και φέρνω προς τα πίσω το κορμί μου ενώ αδειάζει όλο το κεφάλι μου από κάθε σκέψη ...
Πώς το έκανε αυτό το πράγμα ένα μόνο χάπι ... απίστευτο.... θέλω κι άλλο ...
Ζαλίζομαι ελαφρά αλλά μου αρέσει .. 
Ξαφνικά φωνές ακούγονται αλλά με τα ματια κλειστά δεν καταλαβαίνω πολλά ...
Τα ανοίγω αλλά όλα είναι αηχα γύρω μου ... τα αυτιά μου βουλωνουν ο ήχος χάνεται και μόνο η τρομακτική φιγούρα του Ian να κουνάει τα χείλη του είναι μπροστά μου ...
Είναι έξαλλος τον βλέπω αλλά εγώ χεστηκα ...απλά γελάω . !!!
Νιώθω γαμάτα !!!!
Με αρπαζει και με βγάζει έξω .. 
Πωωωωω ίσα που νιώθω πως πετάω ...
Μόλις με χτυπάει ο κρύος αέρας η ακοή επιστρέφει .. 
"Είσαι με τα καλά σου γαμωτο ??? Τι σου είπα ??? Κάτσε 5 λεπτά είπα !!!! Όχι να πας και να χαπακωθεις!!! Αλλά δεν φταίει κανείς ο μαλακας εγώ που σε άφησα φταίω ..  έλα πάμε .."
Είναι άγριος ... μ'αρέσει ...
Τον σταματάω και μπαίνω μπροστά του τοποθετώντας τα χέρια μου στο πρόσωπο του .. 
"Μην με μαλώνεις ..."λέω παιχνιδιάρικα αλλά ακόμα είναι εξαγριωμένος  ...
"Δεν ξέρεις τι κάνεις ...!!! Πάμε να φύγουμε!" Πφφφ δεν καταλαβαίνει ...
Η ζαλάδα μεγαλώνει ... με κάποιο τρόπο αυτή η μαλάκια που πήρα όμως με κάνει να αισθάνομαι υπέροχα !!!!
"Ian ?" Ρωτάω καθώς με τραβάει από το χέρι .  
"Τι θες ?"λεει κοφτά
"Θέλω ..." εκείνος γυρίζει προς το μέρος μου ...
Το κορμί μου και μόνο που με βλέπει έτσι αντιδράει από μόνο του ...
Ορμάω επάνω του και τύλιγω γύρω από το λαιμό του τα χέρια μου ενώ συνθλιβω τα χείλη μου επάνω στα δικά του ... 
Κάνει να με απωθήσει αλλά δεν κατάλαβε καλά ... Τον θελω !!!
Ξεκολαω τα χείλη μου από τα δικά του ενώ με κοιτάζει σοκαρισμένος..
" Θελω να σε φιλήσω ..."λέω ενώ τον κοιτάζω στα μάτια .. "
"Lil.... το χάπι μιλάει μάτια μου. . Έλα να φύγουμε και σου υπόσχομαι να το ξεχάσω όλο αυτό .. "
Στο άκουσμα του χαιδευτικου που μόλις είπε γελάω ...
Lil... ακούγεται ωραίο .. 
"Δεν μιλάει το χάπι Ian.... "
Εκείνος απλά με σηκώνει και με πηγαίνει σηκωτη στη μηχανή ενώ με έχει πιάσει νευρικό γέλιο ...
Μου βάζει το κράνος αλλά ακόμα είναι τσατισμενος...
Δεν καταλαβαίνω που είναι το κακο ... νιώθω καλά .. νιώθω πως έχω τον Luke γραμμένο όσο δεν πάει και είμαι ευτυχισμένη ...
"Κρατά με καλά μπορείς ?" Λεει και γελάω ... τύλιγω γύρω του τα χερια μου και η μηχανή ξεκινάει ...
Δεν ξέρω που πάμε και ούτε με νοιάζει . .
Δεν ξέρω τι πήρα ..Αλλά ούτε κι αυτό με νοιάζει ..  νιώθω γαμάτα !!!!
"Θα με πεθάνεις ..." μουρμουρίζει και στρίβει πλέον προς ένα στενό ... παρκάρει και με πιάνει από τη μέση κατεβάζοντας με κάτω ...
"Έλα ... εδώ μένω ... Δεν μπορω να σε γυρίσω σε αυτά τα χαλιά πίσω ... θα μείνεις εδώ σήμερα " λεει και βγάζει τα κλειδιά ...
"ΓΙΟΥΥΥΥΠΙ !!! ΌΛΟΙ ΤΑ ΧΕΡΆΚΙΑ ΜΑΣ ΨΗΛΆ !!!" τραγουδάω χαρούμενη ενώ εκείνος με κοιτάζει ...
"Μην με κοιτάς έτσι..."του λέω σιγάνα
"Με αυτά που κάνεις κανονικά πρέπει να σου δώσω ένα χέρι ξύλο ..  Αλλά έχε χάρη . " τον πλησιάζω ... Πολύ ...
Κολλάω επάνω του το κορμί μου και τον σπρώχνω προς την πόρτα ...
"Μικρή... κάτσε φρόνιμη .." λέει ενώ τραβάει τα χέρια μου από πάνω του ...
"Και αν δεν κάτσω ?" Τον ρωτάω
"Αν δεν κάτσεις ... θα σε κλειδωσω μέχρι να συνέλθεις ..."
Γελάω και πλησιάζω το πρόσωπο μου κοντά του ...
"Ξέρεις ... τα χείλη σου είναι πολύ απαλά ..." περνάω τα δάχτυλα μου πάνω τους ... τσιτωνει ...
"Φιλά με ..." του ξαναλέω ...
Δεν ξέρω γιατί το θέλω τόσο πολύ ... Αλλά το θέλω και ξέρω πως το ήθελα πριν πάρω αυτή τη μαλάκια ...
"Lilith ?"λεει σιγάνα.
"Σςςςς..." βάζω το δάχτυλο μου στα χείλη του σταματώντας τον ...
Με μία κίνηση ...οι ρόλοι αλλάζουν ... βρίσκομαι κολλημένη στην πόρτα να αιωρουμε καθώς τα χέρια του με σηκώνουν από του γοφούς ψηλά ... τα χείλη του κολλάνε στα δικά μου και όλο το κορμί μου παίρνει φωτιά ...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Be aware of κεφάλαιο 31