Be aware of κεφάλαιο 18

"Χάνεις γιατί φοβάσαι να νιώσεις ... φοβάσαι να αφεθείς ... τόλμησε το ..αξίζει "
Η πόρτα ανοίγει ... Και απλά την τραβάω μέσα πετώντας το κορμί της στον τοίχο του σπιτιού αυτή τη φορά ... Αυτή η γυναίκα θέλει να με στείλει ...
Και είναι τόσο γαμημένα υπέροχη ρε γαμωτο ... Δεν μπορω ... Ότι σκατα και να έγινε δεν μου ανήκει και το ξέρω ... Ο Luke ζει μέσα της κι εγώ ... Εγώ απλά πρέπει να κάνω πίσω ...
Το δέρμα της όμως... τα μπούτια της ... τα μάτια της ... τα χείλη της ... Όλα επάνω της με τραβάνε ... Δεν ενα θα να κάνω πουστιες όμως ,ακόμα και αν τα έχω σπασμένα με τον μαλακά τον Luke δεν γίνεται να το κάνω αυτό ..
Α σε που έχει πάρει και αυτή τη μαλάκια και το μόνο που θέλω είναι να την σπάσω στο ξύλο ...
Την κατεβάζω απαλά κάτω ενώ εκείνη με κοιτάει με απορία ...
Μην με κοιτάς ετσι γαμωτο σου .. Ένας Θεός ξέρει μόνο πόσο πολύ προσπαθώ για να μην σου ορμηξω ...
"Κρυώνω ..."λέει ενώ με πλησιάζει..
Καλή ιδέα να την φέρω εδώ ... Πολύ κακη ...
"Θα σου φέρω μια κουβέρτα ξάπλωσε ..Είναι από το χάπι " της λέω Αλλα εκείνη γελάει ..μάλιστα ... 
"Δεν με κατάλαβες ... Σου λέω κρυώνω γιατί με άφησες ..." βρίσκεται πλέον εκατοστά μακριά μου ...
Ε ρε που έμπλεξα γαμωτο !!!
Κάνω ένα βήμα προς τα πίσω ... κάνει κι εκείνη ένα μπροστά ...
Τώρα αν πω πως νιώθω σαν θύμα που το κυνηγάει ο βιαστής άδικο θα έχω ?ξέρω όμως πως το κάνει από αντίδραση αυτό ...
"Lil. ?άκουσε με ... Δεν είσαι εσύ αυτή τη στιγμή ... έλα δω "λέω και αποφασίζω πριν έρθει να την πιάσω όσο προλαβαίνω .. Την σηκώνω αγκαλιά και την ανεβάζω επάνω στο δωμάτιο ... Την ξαπλώνω στο κρεβάτι με κοιτάει ...
" Μην σου μπαίνουν ιδέες ... θα σε πάρω μια ωραία αγκαλίτσα μέχρι να περάσει αυτή η μαλάκια..."
Εκείνη... ωωω ΘΕΕΕ .. βγάζει την μπλούζα ... σκοτώστε με !!!
Τι θέλω και μπλεκω μου απάντησε κάνεις?μπααα
Βγάζω την δική μου και πηγαίνοντας δίπλα της με το ζόρι κι ενώ εκείνη κλαψουριζει της την φοράω ... ξαπλώνω και την παιρνω αγκαλιά σφίγγοντας την επάνω μου ...
Αμέσως χαλαρώνει... νιώθω το κορμί της να χάνεται πάνω μου και κλείνει τα μάτια της ...
Βαζει το χέρι της επάνω στο στήθος μου ...
"Κοιμήσου μικρή ..." της λέω σιγάνα κι εκείνη μουγκριζει και αρχίζει να χαϊδεύει το σκουλαρίκι στην ρόγα μου ..
Εμ ... Δεν βοηθάς ξέρεις ... απλά
ΔΕΝ ΒΟΗΘΆΣ !!!
ΠΆΜΕ ΑΓΌΡΙ ΜΟΥ ... ΜΠΟΡΕΊΣ !!
Πιάνω το χέρι της και το κατεβάζω απαλά προς τα κάτω ενώνοντας το με το δικό μου ... γι αυτό δεν γουστάρω αγγίγματα και μαλακιες ... Η κατάσταση μου χρίζει ιατρική βοήθεια μετά από αυτό ... πφφφ
Και όχι τίποτα άλλο σε 10 μέρες έχω και την γαμημένη παράδοση .. Όσο το σκέφτομαι άλλο τόσο με αγχώνει το γεγονός ...
Επιτέλους σταματάει να κουνιέται ... κοιμάται ...
Προσπαθώ να χαλαρώσω , κλείνω τα μάτια μου ... του το υποσχέθηκα γαμωτο ...
Flashback (πρωί )
Τον ακούω να της μιλάει έτσι και Θέλω να τον κοπανισω γαμωτο ...
Την πλησιάζει και κάτι της λέει χαμηλόφωνα ..
Κοίτα με .. κοίτα με και αν θέλεις θα του σπάσω τα μούτρα μικρή ..
Εκείνος φεύγει κι έρχεται προς το μέρος μου ενώ εκινη μπαίνει μέσα .
" αν την αγγιξες θα σε σκοτώσω .." λέει σιγάνα
"Αν δεν προσέχεις τα λόγια σου ... θα σε σκοτώσω πρώτος και ξέρεις ότι για μένα δεν είναι τίποτα να το κάνω .."
Του λέω θυμωμένα ...
"Μαλακά πρόσεχε ποιον απειλείς "
"Εσύ πρόσεχε τι κάνεις ..." λέω και καταλαβαίνει τι υπονοώ ...
"Στο ορκίζομαι ρε στην μανα μου δεν το έκανα εγώ ..." λέει πλέον και ο τονος της φωνής του αλλάζει ...
Ξέρω πως για εκείνον ένας τέτοιος όρκος είναι το παν ... λέει αλήθεια ...
"Δεν θα την αγγίξω ..." του λέω και απλώνει το χέρι του στον ώμο μου ... Ένα χρόνο τώρα που τα σπάσαμε είναι η πρώτη κανονική μας επαφή ... κι ας παίξαμε ξύλο λίγα λεπτά πριν ..
"Να την προσέχεις ..." μου λέει και φεύγει ...
Τέλος flashback
Πως γίναμε έτσι γαμωτο  ... Από την πρώτη στιγμή που την αντίκρισα μου πήρε τα μυαλά ... Και τώρα ... Τώρα είναι για μένα κάτι απλησιαστο... ξέρω πως τον θέλει .. ξέρω πως είναι ερωτευμένη ... τι σκατα κάνω ?
Πιέζω τον εαυτό μου να κοιμηθε ι ενώ εκείνη μέσα στον ύπνο της έχει γαντζωθει επάνω μου ...
Lilith pov
Αισθάνομαι δύο χέρια γύρω μου και ανοίγω τα μάτια για να βρεθώ μούρη με μούρη με τον Ian ο οποίος κοιμάται δίπλα μου ... τόσο γλυκός ...
Δεν θυμάμαι σχεδόν τίποτα ... Εκτός φυσικά απο το γεγονός ότι πήρα το χάπι ...
Τον χαϊδεύω απαλά ...
"Μμμμμμμ"λεει και γελάω ...
"Ian ?" Ανοίγει τα μάτια και πλέον με κοιτάζει ... περίεργα ...
" Βλέπω επέστρεψες στα συγκαλα σου " λεει και σηκώνεται ελευθερώνοντας με αλλά.... Αλλά η αίσθηση του να με κρατάει μου λείπει κι όλας ... τι μου συμβαίνει ...
"Που είμαι?" Ρωτάω διστακτικά
"Σπίτι μου... Που αλλού να σε έφερνα σε τέτοια κατάσταση ?"
"Μην φεύγεις .."τον ρωτάω καθώς αν κίνηση να σηκωθεί ...
"Πες μου έναν λόγο να μην το κάνω μικρή ... Μόνο έναν ..."απογ8ητευση υπαρχει στο πρόσωπο του ...Και Τι δεν θα έδινα να ξέρω έστω και λίγες από τις σκέψεις του ...
Κατάφερε μέσα σε 2 μέρες να με κάνει  να διαφορετικά πολλά πράγματα ...
"Γιατί θέλω να με κρατάς ... " για λίγο παγώνει ...
"Δεν σου έχει μαθει κάνεις πως όταν παίζεις με την φωτιά στο τέλος καίγεσαι?" Λεει και με χαϊδεύει απαλά το μάγουλο ...
"Τι κι αν θέλω να καω?" Ρωτάω για να είσπραξω ένα χαμόγελο ...
"Δεν πρέπει μικρή ..."
Δεν ξέρω τι τον βασανίζει ...
Τον πλησιάζω και ανεβαίνω επάνω του τοποθετώντας τα ποδια μου δεξιά πια αριστερά του ...
"Σήκω από πάνω μου Lil ..."λέει
Πιάνω τα χέρια του και τα βάζω γύρω από τη μέση μου ...
Με πιάνει ... και με σφίγγει ...
"Δεν ξέρω τι έχεις εκεί μέσα " λέω δείχνοντας το μυαλό του ..
"Αλλά αν για σένα σημαίνει κάτι ... Θέλω να ξέρεις ότι με κάνεις και ζω ..."
Πριν μιλήσει πλησιάζω το πρόσωπο μου στο δικό του ... Η ανάσα του καυτή επάνω μου αναζωπυρώνει κάθε κύτταρο του κορμιού μου ...
Πότε δεν πίστευα πως θα νιώθω έτσι και το γαμωτο είναι πως δεν υπάρχει εξήγηση για όσα μου βγάζει αυτός ο άντρας ...
Γλύφω τα χείλη του ...
Ξεροκαταπινει ...
"Θελω να σε νιώσω ..." του λέω και του χαρίζω ένα απαλό φίλι ...
Βλεπω στα μάτια του πόνο ... θλίψη ...
Τον αισθάνομαι να δίνει μάχη με τον εαυτό του αλλά δεν με νοιάζει ...
"Όχι !" Λεει ξαφνικά ενώ κάνει κίνηση να με κατεβάσει από πάνω του ...
"Φοβάσαι ??" Λέω πλέον δυνατά καθώς έχει σηκωθεί και πηγαινοέρχεται σαν τρελός μέσα στο δωμάτιο ...
"ΑΠΆΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΓΑΜΩΤΟ!!" Λέω έξαλλη και σηκώνομαι όρθια πηγαίνοντας προς το μέρος του ...
"Άφησε με ήσυχο ..."λέει καθώς γυρίζει πλάτη ...
"Δειλε!!" Του φωναζω ...
"Ασε εμένα να το κρίνω αυτό μικρή .."λέει χωρίς να με κοιτάζει ...
"Κοίτα με !!!" Προσταζω πλέον ...
"ΕΊΠΑ ΚΟΙΤΑ ΜΕ !!!" Ουρλιάζω πλέον και γυρίζει απότομα ...
Με μία κίνηση συνθλίβει τα χείλη του πάνω μου ενώ με αρπαζει από την μέση και με πετάει στο κρεβάτι φιλώντας με τόσο άγρια ... διεκδικεί το κορμί μου και τα χέρια του δεν σταματάνε να με αγγίζουν ...
"Εσύ θα είσαι το τέλος μου ... να το θυμάσαι ..." λέει και μου βγάζει τη μπλούζα ...



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Be aware of κεφάλαιο 31