Deadly sins 12ο κεφάλαιο


Ο Άγγελος γυρίζει νευριασμένα αλλά καταλαβαίνω πως συγκρατεί τον εαυτό του ...
Άγγελος:"πήρα κάποιες αποφάσεις ..." λέει και τον κοιτάζει μέσα τα μάτια..
Σταύρος:"τι εννοείς αποφάσεις??"
Άγγελος "εννοώ πως από δω και πέρα την sky δεν την μοιραζόμαστε!!" Λεει και μένω στήλη άλατος... Δεν περίμενα ποτέ πως θα έλεγε κάτι τέτοιο... Ο τόνος του σοβαρός... παγωμένος απέναντι στο Σταύρο ο οποίος κοίταει χωρίς να καταλαβαίνει...
Σταύρος:"τι λες ?? Τόσο καιρό το κάνουμε ποιο είναι το γαμημένο πρόβλημα σου ??" Νεύρα... Είναι μέσα στα νεύρα... Δεν είναι και εύκολο μέσα σε λίγες ώρες να ανατρέπεται ο κόσμος σου ...Όλα αυτά που θεωρούσε δεδομένα να αλλάζουν και το καταλαβαίνω ...
Άγγελος:"Εγώ την έφερα εδώ εγώ αλλάζω και τους κανόνες... " με πλησιάζει...με τραβάει και με κολλάει επάνω του και ο Σταύρος μας κοιτάζει περίεργα...
Σταύρος:"τσιμπιθηκες ΓΑΜΩ το ΣΤΑΝΙΟ μου??Με αυτήν ρε ?? Τόσες υπάρχουν εκεί έξω ΓΑΜΩΤΟ σου !!!!" Λεει και βαράει με δύναμη το χέρι στο τραπέζι...
Άγγελος:"φρόνιμα μικρέ..Και δεν θα σου δώσω εξηγήσεις..Η κουβέντα τελειώνει εδώ..." με πιάνει από τη μέση και με τραβάει προς το Χωλ..
Σταύρος:"Η ίσως αρχίζει..." τον ακούω να ψιθυρίζει αλλά αμφιβάλλω αν το άκουσε και ο Άγγελος... Η ίσως δεν έδωσε παραπάνω σημασία...
Ανεβαίνουμε επάνω.. Μέσα μου αισθάνομαι περίεργα.. τόσο καιρό ο Σταύρος μου φέρθηκε άψογα... Και σε αυτό ξέρω καλά πως δεν μπορώ να πω τη γνώμη μου... Ο Άγγελος μου το ξεκαθάρισε..Και καλώς ή κακώς ξέρω πως ... Πώς αυτόν θέλω... μαζί του αισθάνομαι όπως δεν ένιωσα με κανέναν...
................
1 μήνα μετά......
Έχει περάσει ένας μήνας πλέον... με τον Άγγελο μπορώ να πω πως όσο περίεργο και αν ακούγεται λειτουργούμε σαν ... Σαν ζευγάρι.. απίστευτο...
Μέχρι και βόλτες με πηγαίνει πλέον έξω από το σπίτι... Ο Σταύρος λείπει συνέχεια και ζήτημα να έχουμε βρεθεί 5 φορές στο μήνα αυτό... πάντα σκεπτικός... βέβαια χθες που τον είδαμε να μπαίνει ήταν χαρούμενος.. διαολεμενα χαρούμενος... τρομακτικά θα έλεγα.. Κάτι δεν μου αρέσει καθόλου... Μου προκαλεί ανατριχίλα και όχι με την καλή έννοια...
Ανοίγω το νερό... Ο Άγγελος είπε θα βγούμε σήμερα και μετά θα πάει στο γραφείο... βασικά μια αποθήκη είναι από ότι έχω καταλάβει που γίνεται η όλη κίνηση του εμπορεύματος ...
Μπαίνω στο ντουζ και ρυθμίσω το νερό στο ζεστό... αρκετά ζεστό.. έφτασε χειμώνας και απλά κρυώνω ... πάντα κρυωνα περισσότερο από τους άλλους...
Ακούω τη πόρτα να ανοίγει... γυρίζω και στέκεται ακουμπισμένος με ένα χαμόγελο τεράστιο να με χαζεύει...
Sky :" με τρόμαξες..."
Άγγελος:" ήρθα απλα να ..." λέει και τον βλέπω πως κοκκινίζει... φουντώνει..
"Πωωωω γάμησέ το..." λέει και πετάει την μπλούζα του...


Έρχεται και μπαίνει όπως είναι μέσα στο ντουζ .. με πιάνει και με φιλάει... το κράτημα του ακόμα και μετά από ένα μήνα φανερώνει πόσο με διεκδικεί... τα μπράτσα ρου τυλίγονται όμορφα γύρω μου και με σφίγγει...
Sky:"είσαι τρελός.. " λέω ανάμεσα στο φίλι και γελάω ...
Άγγελος:"Δεν φταίω εγώ μωρό μου ..." λέει και σε λίγο απλά είμαστε και οι δυο γυμνοί με το καυτό νερό να κυλάει επάνω στα κορμιά μας...
40 λεπτά μετά τα κορμιά μας είναι ακόμα ενωμένα αλλά πλέον βρίσκονται στο υγρό πάτωμα ...
Άγγελος:"εσύ φταις ..." λέει και χαϊδεύει τα βρεγμένα μου μαλλιά... .
"Δεν θα άλλαζα με τίποτα σε αυτό το κόσμο αυτές τις στιγμές μαζί σου ... Ιόλη.."λέει απαλά...
"Από τη πρώτη στιγμή που σε είδα όταν βγήκες από εκείνο το γαμημένο ντουζ της αποθήκης σε ήθελα μόνο για μένα... Αλλά το ένα έφερε το άλλο και έχασα τον εαυτό μου ... ξέρεις δεν στο έχω πει αλλά τόσο καιρό τώρα που έχεις καταλάβει πως δεν έχεις πάρει τίποτα?? Δεν το θες .. Δεν το ζητάς μωρό μου ...Και αυτό ,αυτό είναι κάτι που θαυμάζω επάνω σου ... Δεν ξέρω πως το έκανες και τα έκοψες όλα αλλά δεν έχω δει πολλά άτομα να το κάνουν..." τον λατρεύω απλά.. Ο τρόπος που εκφράζεται και μου μιλάει ώρες ώρες μου θυμίζει μωρό..
Sky:"εσυ φταις ..." λέω και σκάμε και οι δυο στα γέλια... τόσο φυσικά και όμορφα...
Άγγελος:"Δεν σε χορταίνω... " λεει και με αγκαλιάζει..
Sky:"ούτε κι εγώ... Όμως πρέπει να σηκωθούμε μωρό μου ..θα κρυωσουμε... Τελικά η βόλτα μας πήγε περίπατο..." εκείνος γελάει..
Άγγελος:"είσαι τρελή??σήκω σηκωωωω έχουμε ώρα ακόμα...!!" Με μια μικρή σφαλιάρα στο πισινό σηκώνομαι πάνω... τυλιγομαι με μια πετσέτα και Βγαίνω στο δωμάτιο ..
Ντύνομαι τσακ μπαμ γιατι ξέρω πως αν βγει πριν ντυθώ δεν θα πάμε πουθενά...Η πόρτα ανοίγει και εμφανίζεται μπροστά μου...
Άγγελος:"βλέπω... Είσαι αποφασισμένη...Και πάνω που το μετάνιωσα.." γελάει και ανοίγει με την σειρά του την ντουλάπα που πλέον υπάρχουν κι εδώ ρούχα του και ντύνεται...
Άγγελος:"ορίστε έτοιμος!!!"
Sky:"Δεν παραπονιέμαι μωρό μου ... "
Με πιάνει αγκαλιά και βγαίνουμε έξω... Από το διάδρομο όμως ακούμε ομιλίες και γέλια...
Εκείνος ξαφνικά σφίγγει απότομα τα χέρια του σε σημείο που με πονάει...
Sky:"μωρό μου με πονάς..."του λέω αλλά δεν σαλεύει...χάθηκε...
Άγγελος:"μπες στο δωμάτιο..."λέει μόνο μέσα από τα δόντια του ... Αλλά δεν θα το κάνω...
Sky:"τι συμβαίνει ΓΑΜΩ??"
Η φωνή μου πρέπει να ακούστηκε κάτω... τα γέλια σταματάνε και ο Σταύρος ανεβαίνει την σκάλα...
Σταύρος:"Ωωω το ζευγαράκι... Εκεί θα καθίσετε?? " λεει γεμάτος ειρωνεία και ο άλλος δίπλα μου φορτώνει πιο πολύ...
Άγγελος:"τι διάολο έκανες ρε πουστη ??" Δεν καταλαβαίνω... ειλικρινά δεν ξέρω τι έχει γίνει..Μέχρι πριν 1 λεπτό όλα ήταν απλά υπέροχα...
Σταύρος:"Ααα τίποτα αδερφούλη απλά βρήκα καταλάθος μια παλιά γνωστή σήμερα και την κάλεσα για καφέ..."
Λέει και κάτι σε όλο αυτό δεν μου αρέσει... Παλιά γνωστή... τα νεύρα του Άγγελου..Η ειρωνια ρου Σταύρου...
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ!!!!! ΌΧΙ ΌΧΙ... ΔΕΝ ..
Άγγελος:"θα σε γάμησω!!!Σήκω και φύγε τώρα από δω μαζί με αυτή τη καριολα ..." λέει αλλά τακούνια στη σκάλα τον κάνουν και ταράζεται... τρέμει τον νιώθω...
Μια γυναίκα πραγματικά όμορφη αλλά απίστευτα... Πώς να το εκφράσω..τσούλα... ανεβαίνει τη σκάλα... σταματάει... Μας κοιτάζει και αφήνει ένα δυνατό γέλιο... Όλοι κοιταμε ... Ο Σταύρος με βλέμμα ικανοποίησης...Ο Άγγελος γεμάτος αηδια... κι εγώ... Εγώ απλά περιμένω να δω ...
Εκείνη προσπερνάει το Σταύρο και σταματάει μπροστά μας ...
Με μια απότομη κίνηση πέφτει πάνω στον Άγγελο και τον φιλάει στα ... ΧΕΊΛΗ!!!!!!!
Εκείνος αντιδράει κατευθείαν και την πιάνει από το μπράτσο πετώντας την πίσω... σκουπίζει τα χείλη του και ουρλιάζει...
Άγγελος:"ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΏΣΩ ΠΑΛΙΌ ΠΟΥΤΑΝΑ!!!" Λεει εξοργισμένος κι εκείνη γελάει..
Βάσια:"έτσι χαιρετας εσύ τους παλιούς .... φίλους???" Του λέει όλο νόημα κι εγώ απλά επιβεβαιωνομαι..
Νιώθω το κόσμο να καταρρέει ... βούλιαζω σε ένα βούρκο αλλά κανείς δεν με σώζει.... με πνίγει... με καταπίνει μέσα του....με σκοτώνει...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Be aware of κεφάλαιο 31