Deadly sins 4o κεφάλαιο

Ένας μήνας έχει περάσει... ανοίγω τα μάτια και κοιτάζω στο κρεβάτι δίπλα μου το Σταύρο... πλέον όλα γίνανε συνήθεια... κοιμάμαι εναλλάξ σχεδόν με τα αγόρια...βέβαια όταν ήρθα δεν θα πω ψέματα με περάσανε από τεστ ... αρρώστιες ... θέλανε να είμαι καθαρή...Αφού πλέον και οι δυο σπάνια φοράνε προφυλάξεις...Δεν μου αρέσει φυσικά αλλά ξέρω πως και μια στραβή να γίνει θα το τακτοποιήσουν και αυτό είναι κάτι που ίσως βαθειά μέσα μου με αηδιάζει πιο πολύ... 

σπίτι η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη από ότι περίμενα... βέβαια η βία δεν λείπει αλλά τουλάχιστον παίρνω αυτά που θέλω και δεν βγαίνω στο δρόμο κάθε μέρα... ζεστό νερό υπάρχει πάντα..εκείνοι τα βράδυα λείπουν τις περισσότερες φορές αλλά φυσικά δεν τους ενδιαφέρει  να με ξυπνανε για να όλα ικανοποιήσουν τις ορέξεις τους όταν γυρίζουν ...

Τα χάπια για μένα γίνανε σχεδόν καθημερινότητα... Την πρέζα προσπαθώ να την αποφεύγω γιατί με κάνει και χάνομαι... Δεν γουστάρω να μην ξέρω τι μου γίνεται εδώ μέσα...

Ο Άγγελος δεν κοιμάται ποτέ τη νύχτα εδώ...Από την άλλη ο Σταύρος τώρα τελευταία έχει αλλάξει αρκετά.. Είναι πιο τρυφερός στο κρεβάτι και είναι η 6η φορά που κοιμάται εδώ ... πράγμα που με κάνει και νιώθω περίεργα.. σε αντίθεση με τον Άγγελο που είναι αρκετά επιθετικός...Και αυτό με τρομάζει...

Ο Άγγελος νευριάζει με αυτό το γεγονός και συχνά μαλώνουν μεταξύ τους αλλά κατά τα άλλα όλα καλά...

Ζω .. ζω σε ένα σπίτι... κοιμάμαι μαζί τους ..παίρνω τα χάπια μου και τέλος..

Με εμπιστεύονται αρκετά για να μην με κλειδώνουν όχι πως έχω να πάω και πουθενά πλέον.. αν φύγω από δω θα καταλήξω Στο δρόμο... Και έτσι απλά ζω την κάθε μέρα μου ... δίχως να ελπίζω..δίχως να περιμένω κάτι ...

Απλά ζω ...

Κοιμάται σαν μωρό... γυμνός με το σεντόνι επάνω του να πέφτει απαλά...
Είναι κι αυτός πανέμορφος... Όχι τόσο σκοτεινός  Και βίαιος  σαν τον Άγγελο αλλά έχει κι αυτός τις στιγμές του...

Μπορώ να πω πως σιγά σιγά μαθαίνω τις αδυναμίες τους... Αυτά που τους αρέσουν και αυτά που τους νευριαζουν... Και αφού είμαστε οι τρεις μας στο σπίτι μόνο πιστεύω πως με μαθαίνουν κι αυτοί σιγά σιγά...

Ευτυχώς δεν φέρνουν άλλες εδώ μέσα..υποθέτω τους είμαι αρκετή... βέβαια η πρώτη βδομάδα ήταν κόλαση μιας και σχεδόν όλη μέρα με άφηνε ο ένας και άρχιζε ο άλλος... Ο Άγγελος απαγορεψε την επαφή και των τριών μαζί..Δεν ξέρω το γιατί αλλά δεν μπορώ να πω πως με χαλάει... ταπεινωνονομαι ήδη αρκετά...

Κουνιέται..τεντώνει τα χέρια και ανοίγει τα μάτια...

Σταύρος:"Καλημέρα... "λεει και γελάει ελαφρά..

Sky:"Καλημέρα... "

Σταύρος:"έτσι απλά?? Για έλα δω μικρή άτιμη!!" Λεει και με τραβάει κοντά του ... γελάει και περνάει τα χέρια του ανάμεσα από τα μπούτια μου ...
"Τι λες να ξυπνήσουμε όμορφα σήμερα??"

Δεν μπορώ να πω και όχι είναι η αλήθεια... Και αυτό που με τρομάζει υπερβολικά είναι το γεγονός πως απολαμβάνω και τους δύο στο κρεβάτι... Ίσως ακούγομαι σαν πουτανα ..Αλλά στην τελική αυτο δεν ειμαι??

Του ανοίγω απαλά την είσοδο μου και εισχωρεί μέσα μου τα δάχτυλα του... το κορμί μου αντιδράει στο άγγιγμα... ανατριχιάζω...

Σταύρος:"Θέλω να μάθω κάτι..." μου λέει και αυξάνει ρυθμό στη κίνηση...

Sky:"Θέλω να μάθω πως σε λένε sky ..."

Παγώνω... Από τη μέρα που βγήκα από το γαμημένο το ίδρυμα έχω να ακούσω το όνομα μου ... θυμάμαι μια κοπέλα έλεγε πως τα μάτια μου είναι σαν τον ουρανό... Πώς έπρεπε να με λένε sky ... Και από τότε απλά όλοι με φώναζαν έτσι...

Ξεροκαταπινω...

Σταύρος:"Δεν θα μου πεις ??"

Sky :"απλά.. ξέρεις..Είναι λίγο δύσκολο..."

Σταύρος:"Δεν επιμένω.. Έχουμε δρόμο ακόμα..Προς το παρόν όμως..."

Λέει και σκαρφαλώνει επάνω μου ... κατευθείαν βρίσκει αυτό που θέλει και τον νιώθω να μπαίνει μέσα μου

Γεμίζει το κορμί μου ... τόσο όμορφα..ήρεμα.. απαλά... στην αρχη τον φοβόμουν πιο πολύ αλλά αποδείχτηκε το ακριβώς αντίθετο...
Σε μένα τουλάχιστον πλέον μοιάζει ακακος ... Και ο τρόπος που κάνει ότι κάνει οανω στο κορμί μου δεν θυμίζει σε τίποτα την βιαιότητα που εισπράττω από τον αδερφό του .. εκείνος..εκείνος απλά τρώει αχόρταγα όλο το κορμί μου ... με πονάει.. Δεν ξέρω τι θα κάνει κάθε φορά γιατί είναι απρόβλεπτος...

Απολαμβάνω το άγγιγμα του Στάυρου...ξέρω πως θα έρθει αργότερα η τρικυμία...

Μπαινοβγαίνει ... ιδρώνω...κρατάω τα σεντόνια και αφήνω τον εαυτό μου ελεύθερο.. 

Τελειώνω και σε λίγο βγαίνει και τελειώνει επάνω μου...
Ξαπλώνει διπλα μου και με κοιτάει...

Σταύρος:"Δεν θα φανταζόμουν ποτέ πως κάτω από εκείνο το κορίτσι με τα κουρέλια και το γεμάτο βρωμιά πρόσωπο θα κρύβεσαι εσύ..."

Λέει και είναι η πρώτη φορά που ανοίγεται και μου λέει σκέψεις του...

Χαμογελάω ελαφρά...

Σηκώνομαι και μπαίνω στο μπάνιο..ανοίγω το νερό και τον ακούω να περπατάει στο δωμάτιο..βγαίνω και έχει ήδη ντυθεί...

Σταύρος:"πάω κάτω μωρό... Κάνε τα δικά σου κι έλα.. Θέλω καφέ.."

Κάνω ένα μπάνιο και ντύνομαι ελαφρά..ξέρω πως θα με περιμένει να του κάνω καφέ .. πάντα αυτό κάνουν..

Κατεβαίνω και είναι μόνος... παραξενευομαι λίγο αλλά δεν σχολιάζω κάτι.    Ξεκινάω να φτιάχνω καφέ ενώ εκείνος ασχολείται με κάτι χαρτιά...

Sky:'έτοιμος!!"

Σταύρος:"άντε επιτέλους!!"

Αφήνω τους καφέδες επάνω στο τραπέζι..πάω να κάτσω αλλά με σταματάει..

Σταύρος:"έλα δω .. Στα πόδια μου σε θέλω σήμερα.." υπακούω...

Κάθομαι στα πόδια του κι εκείνος συνεχίζει σαν να μην υπάρχω να διαβάζει...

Βήματα ακούγονται στο διαδρομο .κάνω να σηκωθώ αλλά με τραβάει απότομα ξανά κάτω ..

Σταύρος:"είπα θα κάτσεις εδώ "

Αναστενάζω και κάθομαι..ξέρω πως αν έρθει μέσα ο Άγγελος θα εκνευριστεί και ο Σταύρος δεν καταλαβαίνει πως ξεσπάει πάνω μου μετα... Και όπως ακριβώς το λέω έτσι γίνεται...

Άγγελος:βλέπω πάλι ξεχνάτε ποιος είναι ποιος σε αυτό το γαμωσπιτο!!"
Αφημω το πικρόχολο σχόλιο και πηγαίνει προς το φύγειο  . 

Σταύρος:"το πρόβλημα σου δεν καταλαβαίνω... σε σένα κάθεται?? Και στο φινάλε εγώ την είπα "

Άγγελος:"Δεν με νοιάζει...απλά δεν γουστάρω να μπερδεύονται οι ρόλοι εδώ μέσα... " μιλάει για μένα και με βλέπει καθαρά σαν αντικείμενο απόλαυσης και μόνο... μαλακά!!

Σταύρος :"λοιπόν κοίτα τη δουλειά σου εσύ  .. Εγώ έτσι γουστάρω..Για πήδημα δεν την έχουμε?? Εγώ ήθελα να την πηδήξω και της είπα να κάτσει απλά τα πράγματα...!!"

Άγγελος:"αν δεν απατώμαι την πηδαγες όλο το βράδυ..."

Σταύρος:"τέλος πάντων..  Έχω τις αναφορές..έλα να στις δείξω.. κι εσύ "λεει και με δείχνει
"Πήγαινε επάνω δεν σε χρειάζομαι άλλο "

Δεν τον παρεξηγώ όμως με τον τρόπο που μιλάει... ξέρω πως απλά αμύνεται οταν είμαστε μόνοι μας είναι άλλος άνθρωπος...

Σηκώνομαι και παίρνω το καφέ..Αλλά..Αλλά ένα χέρι με γυρνάει απότομα..

Άγγελος:"σε μισή ώρα στο δωμάτιο μου ... θα σου εχω και το δωρο σου " λεει και με σπρώχνει... γαμημένε πουστη !!! Ποιο διάολο είναι το προβλημα του??

Sky:"Δεν το θέλω σήμερα "

Άγγελος:"θα το πάρεις θες δε θες !! Ένα γαμημένο πρεζακι είσαι!!"

Σταύρος:"ΩΣ ΕΔΏ!!! Sky πήγαινε επάνω τώρα!!"

Εξαφανίζομαι έτοιμη να κλάψω    .. ανεβαίνω..  μπαίνω Στο δωμάτιο μου και ξεσπαω σε κλάματα.. Δεν γουστάρω άλλο...

Ξαπλώνω και η ώρα περνάει... Δεν θα πάω... ΔΕΝ ΘΑ ΠΆΩ!!! 40 λεπτά μετά ακούω από κάτω την πόρτα να κλείνει     ..

Ίσως έφυγε... Ίσως γλίτωσα...

Ίσως...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Be aware of κεφάλαιο 31