Deadly sins 2ο κεφάλαιο

Νιώθω το σώμα μου πιασμένο ... τα χέρια μου πονάνε τρομερά και το κεφάλι μου κοντεύει να σπάσει...

Ανοίγω τα μάτια μου και κοιτάζω γύρω μου ένα άδειο δωμάτιο...τα χέρια και τα πόδια μου δεμένα...

Το διάολο ΓΑΜΩ?? Με..με πήραν..Που σκατα ειμαι ??

Αρχίζω να φωναζω και η πορτα δεν αργεί να ανοίξει... εκείνος που από ότι κατάλαβα τον λένε Άγγελο με μπαίνει μέσα με φορά...

Άγγελος:"ΣΚΆΣΕ ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ ΜΟΥ !!!" Λεει και μια σφαλιάρα πέφτει επάνω μου ... το χείλος σκίζεται και γεύομαι το ίδιο μου το αίμα... Δεν είναι η πρώτη φορά φυσικά..Αλλά τώρα..Τώρα είμαι τρόμοκρατημενη..

Πάντα έλεγα πως θέλω να πεθάνω μόνη.. Για μένα και από εμένα...

Όχι για καποιον ψυχακια πουστη που θα με σκοτώσει...

Sky:"ποιος διάολος είσαι και τι θες από μένα??" Του λέω και αγριεύει..

Άγγελος:"εμένα θα μου μιλάς καλύτερα το κατάλαβες??" Λέει και πιάνει με τα χέρια του το στόμα μου πιέζοντας τα χείλη μου ...

Sky:''άφησε μεεεεε!!"

Άγγελος:"Δεν σε δοκίμασα ακόμα... Και από ότι καταλαβαίνω μάλλον ήρθες για την δόση σου σε εκείνο τον χαμένο...λοιπόν..αν θες να μάθεις μπορώ να στην δώσω εγώ... Και σε αντάλλαγμα...." λέει και αμέσως καταλαβαίνω που το πάει...
"Θέλω να σε πηδάω... Πώς σου φαίνεται?? Έτσι ο καθένας θα πάρει αυτό που θέλει και εσύ.. Εσύ μικρή τσούλα θα κρατήσεις το στοματάκι σου κλειστό...Όχι πως θα μπορείς να κάνεις και αλλιώς..Δεν θα βγεις ζωντανή από δω μέσα!!"

Τι λέει??? Εδώ μέσα?? Θα με κρατάει εδώ μέσα??

Sky:'πρέπει να είσαι τρελός έτσι?? Δεν μπορείς να με κρατάς εδώ μέσα γαμωτι σου !!!"

Άγγελος:"πρόσεξε με τότε..." λεει και ανοίγει την πόρτα..με κοιτάει και εξαφανίζεται...

Κοιτάζω γύρω μου αλλά δεν βλέπω καμία διέξοδο... το πάτωμα είναι παγωμένο..υποθέτω ειμαι σε κάποιον υπόγειο χώρο κάτω από το έδαφος...

Ξαπλώνω κάτω... Μέσα στη βρωμια..εξάλλου κι εγώ η ίδια ειμαι μια βρωμιά...

Δεν ξέρω πόσες ώρες πέρασαν ούτε τι ώρα είναι..

Η πόρτα ανοίγει και ο ίδιος άντρας μπαίνει πάλι μέσα...

Άγγελος:"σήκω πάνω!!"

Sky:"Δεν μπορώ!!!"

Άγγελος:"Μπορείς!! Σήκω είπα!!"

Βάζω δύναμη να σηκωθώ αλλά τα πόδια μου με εγκαταλείπουν... εκείνος έρχεται..με αρπαζει από τα μαλλιά και με τραβάει έξω...ουρλιάζω..πονάω απίστευτα..Αλλά σταματάει μόνο και μόνο για να μου δώσει ένα δυνατό χαστούκι...

Με ξαναπιανει  και με τραβάει... ανοίγει μια πόρτα και με πετάει μετά... μπαίνει κι αυτός μαζί..

Γαμημένε πουστη .!!!

Το κεφάλι μου πονάει τρομερά...

Άγγελος:"θα σε ξεκλειδώσω... Και θα πλυθείς κατάλαβες??? Μου ανήκεις πλέον..Δεν έχεις να πας πουθενά κι εγώ βρωμιάρες δεν πηδάω... "

Sky:'άφησε με ...Δεν θα πω τίποτα..Δεν σε ξέρω...απλά.."

Ένα χαστούκι με σταματάει..το κεφάλι μου γυρναει ολόκληρο...εκείνος με πιάνει βίαια ξανά από το σαγόνι και με γυρίζει..

Άγγελος:"πάντα ήθελα ένα προσωπικό παιχνιδάκι.. βέβαια..Εσύ δεν θα είσαι ακριβώς προσωπικό.. Η δουλειά σου θα είναι απλή... θα καθεσαι σε μενα αλλα και στον αδερφό μου αν γουστάρει...θα σου δίνω αυτό που θες αλλιώς... Αλλιώς σε σκοτώνω επιτόπου... Και που θα σου δίνω τη δόση σου δες το σαν χάρη..." με ξεκλειδώνει.... τρίβω τους καρπούς μου που πονάνε...

Sky:'τόσες πουτανες εκεί έξω θα παρακαλούσαν γι αυτό... εμένα τι διάολο με θέλεις??"

Άγγελος:"εσύ..ας πούμε πως έχεις μεγάλη γλώσσα... Και θέλω να σε στρώσω... Δεν θα το συζητήσω για πολύ κοίτα όταν έρθω να σε πάρω να μην δω ίχνος από της βρωμομπογιες επάνω σου!!" Λεει και γυρίζει..ανοίγει τη πόρτα και χάνεται...

Κοιτάζω γύρω μου το χώρο... Είναι.. Ένα λουτρό... Που έχω μπλέξει θεέ μου....

Βγάζω τα ρούχα που φοράω και κυριολεκτικά σέρνομαι μέσα στη ντουζιερα ... πιάνομαι από το τοίχο και σηκώνομαι σιγά σιγά ... ανοίγω το νερό και το αφημω πάνω μου να τρέξει.... Είναι.. Είναι ζεστό... Για λίγο ένα χαμόγελο φεύγει από τα χείλη μου ...κι εγώ δεν ξέρω πόσο καιρό έχω να πλυθώ με ζεστό νερό... Στο σπίτι δεν έχω λεφτά για θέρμανση ούτε για να φτιάξω το θερμοσίφωνα οπότε πάντα κρυώνω....

Πιάνω το αφρόλουτρο από δίπλα μου Ρίχνω λίγο στα χέρια μου και τρίβω απαλά το πρόσωπο μου ... έπειτα κάνω τα μαλλιά μου και όλο μου το σώμα...Η μυρωδιά απίστευτη... κοιτάζω κάτω μόνο και μόνο για να δω ένα μαύρο νερό να φεύγει από πάνω μου ... κάθομαι κάτω.. κάθομαι απλά και το νερό με ξεπλένει...

Κλαίω αλλά τα δάκρυα μου χάνονται...κρύβονται καλά..

Κοιτάζω για λίγο και το βλέμμα μου κολλάει στο κενό... Πόσο θα ντρεπόταν ο πατέρας μου αν με έβλεπε έτσι... έγινα ένα σίχαμα...

Αρχίζω και ξυνω με απίστευτη μανία το δέρμα μου ... Θέλω να βγάλω από πάνω μου κάθε μαλακά που με έχει αγγίξει... Κάθε φτύσιμο...Κάθε υγρό...τα πάντα..

Τσουζω... το δέρμα μου κοκκινίζει...

Η πόρτα ανοίγει απότομα ... και πεταγομαι ορθια ...Ο ΔΙΑΟΛΟΣ πάλι εδώ....

Μπαίνει αλλά δεν κουνιέται..με κοιτάζει..Από πάνω μέχρι κάτω..

Εγώ τραβιεμαι και κολλάω στο τοίχο..

Άγγελος:" κοίτα να δεις τι μπορεί να βρει κάνεις ..." λέει και με δείχνει... απλώνει το χέρι του κάτω από το νερό και με τραβάει έξω ...

Μου πετάει μια πετσέτα  η οποία είναι άκρως μικροσκοπική και τυλιγομαι όπως όπως... με πιάνει από το μπράτσο και με βγάζει έξω στο διάδρομο... νερά τρέχουν από πάνω μου αλλά δεν τον ενδιαφέρει...

Sky:"με πονάς ΓΑΜΩΤΟ!!!" Του λέω αλλά αδιαφορεί...

Φτάνουμε έξω από μια πόρτα...
Την ανοίγει και μπαίνουμε μέσα...
Με πετάει πάνω σε ένα κρεβάτι... κρατάω την πετσέτα δυνατά γύρω μου αλλά εκείνος γελάει..

Άγγελος:"Δεν θα σε προστατέψει..."
Λέει και θέλω να βάλω τα κλάματα ...

"Ωωω μην μου πεις πως θα κλάψεις κι όλας...Κάθε βράδυ το κάνεις και αν είσαι καλο κορίτσι θα σε ανταμειψω .."
Λέει και με πλησιάζει...σκαρφαλωνω κυριολεκτικά ως την άκρη του κρεβατιού...

Πόσο ειρωνικό έναν άνθρωπο να τον λένε Άγγελο αλλά να είναι ίδιος ο διαολος ....

Πετάει τα ρούχα του ....

Αν δεν ήμουν σε τέτοια κατάσταση θα έλεγα πως το κορμί του είναι απίστευτο... γεμάτος τατουάζ ακόμα και σε σημεία που δεν ήξερα ότι γίνονται... τεράστιες πλάτες ... αρκετά γεροδεμένος όμορφα και φυσικα ...

Φοβάμαι όμως... συνήθως το κάνω με την θέληση μου λέμε τώρα ... Αλλά πλέον είναι αλλιώς ...

Έρχεται στο κρεβάτι και με τραβάει... με πιάνει από τους καρπούς και με ξαπλώνει... αφήνει το ένα χέρι μου ...

Άγγελος:"Δεν μπορείς να γλιτώσεις...απλά αποδεξου το ..."

και με μια κίνηση βγαζει και πετάει τη πετσέτα μακριά.....ανοίγει το συρταρι του κομοδινου  δίπλα από το κρεβάτι
Και βγάζει ένα προφυλακτικό...το φοράει...

Ανοιγει τα πόδια μου και χώνεται ανάμεσα...πέφτει επάνω μου και με κρατάει με δύναμη...με σφίγγει...

Sky :"πον...πονάω..." ψελιζω

Άγγελος:"ακόμα δεν άρχισα μικρή..."λέει και μπαίνει μέσα μου με απίστευτη δύναμη... γερνω το κορμι μου προς τα πίσω αλλά με πιέζει απότομα

Άγγελος:"θα μάθεις να με κοιτάς όταν σε γαμαω..."

Αυξάνει την ένταση του αλλά... το γαμημένο το κορμί μου αντιδράει... θα έλεγα πως είναι αρκετά προικισμένος και δεν έχει καμία σχέση με όλους αυτούς τους χαμένους που έψαχναν μια τρύπα να βάλουν το πουλί τους ... Ο τύπος αυτό που κάνει το κάνει καλά και ας με πονάει.. Και δυστυχώς το σώμα μου με προδίδει...τελειώνω....

Άγγελος:"Δεν σε χαλάει καθόλου βλέπω...." λέει και με γυρνάει μπρούμυτα... τοποθετεί το χέρι του στο λαιμό μου και μπαίνει μέσα μου ξανά.... Πιο βίαια..Πιο απότομα... Μια κραυγή βγαίνει από τα χείλη μου...

Άγγελος:"φώναξε όσο θες ..."
Λέει και με πιέζει στο λαιμό... νιώθω να πνίγομαι.... κάνω κίνηση να ξεφύγω από το κράτημα αλλά νε πιάνει δυνατά από τη μέση... με ταρακουνάει δυνατά και μπαινοβγαίνει μέσα μου .... ξαφνικά η ένταση μειώνεται.... αισθάνομαι το μόριο του μέσα μου να αφήνει τα υγρά του ελεύθερα... δυο συσπασεις... 

Βγαίνει αργά... πέφτω στο κρεβάτι και απλά κάθομαι εκεί... Δεν κουνιέμαι..

Τον ακούω να βγάζει το προφυλακτικο και να ντύνεται...

Άγγελος:"για πουτανα ...ήσουν σφιχτή... " λεει και μου πετάει στο κρεβάτι μια σύριγγα..Ένα κουταλάκι και ένα σακουλάκι με το θάνατο...

Πλησιάζει και με γυρίζει... βγάζει ένα κορδόνι αλλά η πόρτα ανοίγει απότομα...

Σταύρος:"ακόμα έτσι είσαι ρε ??Πρέπει να φύγουμε ΓΑΜΩΤΟ σου!!"
Λέει ο αδερφός του απο όσο έχω καταλάβει...

Άγγελος:"Δώσε μου το χέρι σου τελείωνε!!" Με προστάζει και υπακούω..αν και κάτι μέσα μου ... κατι μέσα μου δεν θέλει το θάνατο αυτή τη στιγμή...Θέλω την νηφαλιότητα μου...

Σταύρος:"άντε ρε μαλακά με την πουτανα ΓΑΜΩ!!"

Άγγελος:"είναι καλή ρε .. Και για τη δόση της κάνει οτι θες .." λέει και γελάει... Φυσικά θα γελάει...Μόλις με πήδηξε..κάνει ότι θες .... θαρρείς και είναι επιλογή μου... ΣΙΧΑΜΑ!!

Απλώνω το χέρι... Ο Αγγελος το δένει...

Αισθανόμαι το τσίμπημα και νιώθω το υγρό να κυλάει στις φλέβες μου ...

Ο κόσμος σβήνει..μαζί του και ο πόνος μου ..... μαζί του κι εγώ....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Be aware of κεφάλαιο 31