Deadly sins 13ο κεφάλαιο


Χθες φύγαμε όπως όπως από το σπίτι... έβριζε και καθ' όλη την διάρκεια χτυπούσε τα χέρια του στο τιμόνι...
Τελικά κατάφερα και τον έκανα να μου μιλήσει...
Flashback χθες ..
"Δεν αντέχω..ξέρω πως αυτή η γυναίκα κάτι ήταν για σένα και θέλω να ξέρω τι ..."
"Μην πιέζεις τη κατάσταση Ιόλη... Δεν ειμαι σε θέση να μιλήσω..."
"ΣΕ ΦΊΛΗΣΕ ΠΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΠΆΡΕΙ Ο ΔΙΆΟΛΟΣ!!! ΊΣΑ ΠΟΥ ΓΥΡΝΑΩ ΣΠΊΤΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΥΤΕΥΩ ΜΙΑ ΣΦΑΊΡΑ ΣΤΟ ΚΕΦΆΛΙ!!"
"Πφφφ εσυ απλά ηρέμησε μωρό μου...Είμαι σίγουρος πως είναι παιχνίδια του Σταύρου .."
"Θέλω εξηγήσεις Άγγελε .. Και τις θέλω τώρα!!"
"Ωραία λοιπόν... αν σε κάνει και νιώσεις καλύτερα.... "
"Λοιπόν??"
"Αυτή τη γυναίκα Ιόλη...παραλίγο να την παντρευτώ ... Είναι το παρελθόν που με κατέστρεψε ... με έκανε αυτόν που ήμουν όταν σε γνώρισα... εκείνη? Με πρόδωσε με τον τότε καλύτερο μου φίλο..Τους έπιασα να πηδιουντε στο ίδιο μας το σπίτι !!"
ΧΡΙΣΤΌΣ!!! Και πως τολμάει και σε αντικρυζει?? Πόσο μάλλον... να .. να σε φιλάει..."
"Αυτή η γυναίκα απλά δεν νιώθει... Είναι αδίστακτη .. επικίνδυνη ... Ο κολλητός μου σαπίζει τώρα που μιλάμε...Αλλά όταν όπλισα..Δεν μπόρεσα να την σκοτώσω ...Κάτι που σήμερα μετάνιωσα πίκρα..."
Τέλος flashback
Κοιμάται και ξέρω πως βλέπει εφιάλτες... μουρμουραει ..γυρίσαμε Τόσο αργά χθες που απλά κοιμηθήκαμε...ευτυχώς το σπίτι ήταν άδειο γιατί δεν ξέρω τι θα γινόταν σε άλλη περίπτωση...
Μα πως μπόρεσε ο Σταύρος να κα ει κάτι τέτοιο??σηκώνομαι δειλά δειλά από το κρεβάτι... φοράω μια μάκρια μπλούζα κι ένα σορτς βγαίνω έξω και καταιβαινω στην κουζινα η οποία δεν είναι άδεια...
Σταύρος:"Καλημέρα " λεει γεμάτος χαρά ...
Sky:"Το παρακάνεις δεν νομίζεις??" Λέω ειρωνικά και πηγαίνω προς το φύγειο ...
Σταύρος:"Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.." εντάξει είσαι μαλακας αγόρι μου ...
Sky:"εννοώ πως κουβάλησε εδώ μέσα αυτή τη γυναίκα ενώ ήξερες!!! Πώς μπόρεσες??" Του λέω νευριασμένα..
Σταύρος:"όπως μπόρεσες κι εσύ..."λέει και σηκώνεται.... μου δινει μια σφαλιάρα στα όπισθια και φεύγει από τη κουζίνα...
Ο Ηλιθιος!! Προσπαθώ μέσα μου να μην τον κατηγορώ για όσα κάνει αλλά δεν μπορώ..Υπάρχουν στιγμές που απλά το παρατραβαει .. εξάλλου δεν είναι ότι με το Σταύρο είμασταν ζευγάρι η κάτι τέτοιο..απλά είχαμε πολύ καλή σχέση...με πρόσεχε πιο πολύ..
Δεν περνάνε 5 λεπτά και ο Άγγελος κατεβαίνει στη κουζίνα...
Άγγελος:"καλή μέρα!!" Λεει και είναι χαρούμενος... Για άνθρωπο που έβλεπε εφιάλτες είναι μια χαρά...
Sky:"καλή μέρα " του λέω χαμογελώντας
Άγγελος:"σήμερα θα λείψω μέχρι το απόγευμα..ήρθε καινούριο φορτίο..καταλαβαίνεις " λεει κι με τραβάει να κάτσω στα πόδια του...
Δεν με πειράζει είναι η αλήθεια..Δεν θέλει να με παίρνει μαζί του γιατί λέει πως είναι πολύ επικίνδυνα...
Γνεφω θετικά και του αφήνω ένα φίλι στο μύτη...εκείνος αρχίζει και με γάργαλαει και παίζουμε σαν δύο μικρά παιδιά...
Άγγελος:"θα σου δείξω εγώ μικρή!!"
Sky:"χαχαχα όχι σταματάααααα!!!"
Πέφτουμε στο πάτωμα..εκείνος από πάνω μου γελάει..Τον λατρεύω...!!!
Άγγελος:"αν δεν σηκωθώ όμως για να ετοιμαστώ... γκχμ... ξέρεις..." λέει και ρουφάει το λαιμό μου ...
Sky:"έλα σήκω σήκω σαν καλό παιδί!! Θα μείνω επάνω εγώ σήμερα..Όταν φύγει και ο Σταύρος ίσως βγω έξω στο κήπο θα δω.."
Εκείνος σηκώνεται και με παίρνει και μένα...
Άγγελος:"εντάξει..πάω να ντυθώ ια σε δω σε λίγο.. φιλακί??????" Λέει και τον φιλάω...φεύγει και ανεβαίνει επάνω...
Κατι Μέσα μου ... Δεν νιώθει καλά όμως... αισθάνομαι περίεργα  ...
Ελπίζω όλα αυτά να είναι απλά στο μυαλό μου....
1 εβδομάδα αργότερα ....
Κάθομαι στον όμορφο κήπο... τόσο όμορφος... Έχω φυτέψει και τα αγαπημένα μου ... λευκά κρίνα...  πήγαμε με τον Άγγελο αφού τον έπρηξα και τα πήραμε χθες ...
Τα πράγματα στο σπίτι είναι τσιτωμενα... Ο Σταύρος με τον Άγγελο δεν πολύ μιλάνε...Εγώ πάλι το  αποφεύγω γιατι προσπαθεί κάθε φορά  να κάνει κάποια σεξουαλική κίνηση...
Είναι και ο μήνας που έρχονται φορτία οπότε ο Άγγελος λείπει συχνά και απλά περνάω εδώ τις ώρες μου ...
Βλέπω από μακριά τον Σταυρό να πλησιάζει... πω ρε πουστη...  τι διάολο έγινε και έρχεται... μαζεύω όπως όπως τη μπλούζα μου ... Για να κατέβει πιο κάτω... εκείνος με πλησιάζει πιο πολύ και γελάει...
Σταύρος:"που είναι το ... "αγορι" σου ?? Ρωτάει ειρωνικά και θεκω να του σπάσω τα μούτρα ...
Sky:"Δεν ξέρεις ??"
Σταύρος:"Όχι... εδώ και ποσες μέρες έρχεται και φευγει... Δεν τον προλαβαίνω..."
Κάτι σε αυτά που λέει με σπάει αλλά..Δεν γίνεται... σίγουρα θα είναι ακόμα ένα κόλπο .... Δεν υπάρχει εξήγηση.. αποκλείεται ο Άγγελος να λέει ψέματα για το που είναι..Δεν βγάζει νόημα..αν δεν με ήθελε ας μην είμασταν μαζί...
Sky :"ωραία αν τον δω θα τον ενημερώσω " του λέω και γυρίζω ξανά προς τα αγαπημένα μου λουλούδια...
Σταύρος:"δηλαδή δεν σε καίει να μάθεις που γυρνάει??"
Sky:"και εσύ που στο διάολο ξέρεις αν γυρνάει??τον παρακολουθείς???"
Σταύρος:"μια ερώτηση έκανα.. Και όχι φυσικά..Για σένα όμως μπορώ να το κάνω..." λέει χαμηλά..
Sky:"φυσικά και όχι!!!!Και  τώρα σε παρακαλώ έχω δουλειές να κάνω.." γυρίζω και σκαλιά απαλά το χώμα ενώ ακούω πίσω μου θυμωμένα βήματα να απομακρύνονται...
Ο γαμημένος...Ο ως τόλμησε να μου αφήσει τέτοια υπονοούμενα???κοιτάζω το ρολόι... θα τον περιμένω να γυρίσει... θα τον ρωτήσω και τελείωσε... Αλλά.. Όχι όχι..Δεν μπορώ να τον ρωτήσω  έτσι στα ξαφνικά Επειδή ο άλλος ο ηλίθιος μου έβαλε ιδέες? Κάποιο κόλπο θα είναι όλα και σίγουρη....
..........
4 ώρες μετά....
Πηγαινοέρχομαι πλέον μέσα στο δωμάτιο και εκείνος ακόμα πουθενά... τι διάολο!!!έπρεπε να ήταν εδώ 2 ώρες πριν ΓΑΜΩΤΟ!!!!
Ανοίγω τη μεγάλη μπαλκονόπορτα και Βγαίνω έξω να πάρω καθαρό αέρα ...
Βλέπω στο βάθος όμως κάτι γνώριμο... Ο Άγγελος είναι ξαπλωμένος επάνω στο γρασίδι... κρατάει στα χέρια του ένα λευκό λουλούδι... Είναι.. Είναι τα κρίνα μου...
Βάζω μια μπλούζα και τρέχω κάτω... ανοίγω την πόρτα και απλά περπατάω προς το μέρος του ... φτάνω και με καταλαβαίνει...
Άγγελος:"είναι πανέμορφα..." λέει και μου κάνει νόημα να κάτσω δίπλα του ...
Sky :"μμμ είναι..." καταλαβαίνω πως είναι στεναχωρημένος...Δεν έχει πιει ούτε έχει πάρει κάποια ουσία... απλά ειναι κάπως...
Το μάτι μου πέφτει στο λαιμό του .. Μια μεγάλη κόκκινη γρατζουνιά στολίζει το λαιμό του... ξεροκαταπινω
.
Δεν γίνεται...
Άγγελος:"ξέρεις Ιόλη... καμία φορά στη ζωή κάνουμε λάθη... Που αργότερα μεγαλώνουμε ... Η.. Η μας αναγκάζουν να τα κάνουμε χωρίς τα θέλω μας ...Εκεί βέβαια άντε να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας..."
Sky:"με τρομάζεις.... Και... Αυτό "λέω και ακουμπάω τη γρατζουνιά...
"Τι είναι αυτό???"
Άγγελος:"Αυτό είναι το απολυτο τίποτα σε ένα άθλιο κόσμο μωρό μου...
Έναν βρώμικο...πουστη γαμημένο κόσμο...Έλα σήκω... Θέλω απλά να σε πάρω αγκαλιά...να χωθώ ανάμεσα στα μαλλιά σου και να κοιμηθώ..."
Σηκώνομαι μόνο και μόνο γιατί πρώτη φορά τον βλέπω έτσι... Αύριο το πρωί όμως...Δεν θα την γλιτώσει...  Θέλω εξηγήσεις...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Be aware of κεφάλαιο 31