Be aware of κεφάλαιο 21

Το χέρι που σου απλώνω αν το πιάσεις να ξέρεις πως θα σε κρατάει για πάντα... Δεν θα σε αφήσω ..."
Σηκώνομαι μηχανικά επάνω και πηγαίνω προς το μπάνιο για να αντικρύσω τα κατακόκκινα από το χθεσινό μου κλάμα μάτια... Ούτε θυμάμαι πως με πήρε ο ύπνος ...
Νιώθω ένα μεγάλο κενό μέσα στην ψυχή μου και ο πόνος δεν λέει να φύγει ... Ρίχνω λίγο νερό στο πρόσωπο μου όταν ακούω την πόρτα να χτυπάει .
Σκουπίζω τα μάτια μου και βγαίνοντας έξω χωρίς να με ενδιαφέρει καν ποιο είναι ανοίγω την πόρτα ...
Ο Ian στέκεται απ έξω με δύο καφέδες στο χέρι αλλά καθώς με παρατηρεί μπαίνει μέσα τσατισμενος και βάζοντας τους καφέδες στο τραπεζάκι με πλησιάζει πιάνοντας με από το πρόσωπο .
"Τι έγινε ..? Λεγε !"με ρωτάει και στην αίσθηση των χεριών του πάνω μου ξεσπαω για ακόμα μια φορά σε κλαμματα ...
"Κοίταξε με μικρό ..." λέει ενώ βάζει τα χέρια του και σκουπίζει τα μάτια μου με τις παλάμες του ...
"Εκείνος είναι έτσι ?"ξαναλέει και γνεφω απλά θετικά...
Τραβώντας με από το χέρι με πηγαίνει στο κρεβάτι ενώ κάθεται και με βάζει να κάτσω στα πόδια του ...
"Άκουσε με καλά ... αν δεν το βλέπει και σε πληγώνει εκείνος φταίει για όλα εντάξει ? Έλα όμως τώρα ... Δεν γουστάρω να βλεοω αυτά τα μάτια να κλαίνε χωρίς να πρέπει ... "
Δεν ξέρω πως τα καταφέρνει αλλά με κάνει να νιώθω καλύτερα ...
"Τελευταία φορά ..." του λέω σιγά να και χάνομαι μέσα στην αγκαλιά του ...
Με το χέρι του με γυρίζει και πλέον βρισκόμαστε μούρη με μούρη ...
"Τελευταία ..." ψελιζει και με χαϊδεύει ... Ενώ χωρίς να καταλαβαίνω το πως τα χείλη μας βρίσκονται ενωμένα ξανά ...
Αν με ρωτήσει κάποιος τι αισθάνομαι θα έλεγα απλά πως ο Ian γεμίζει όλα εκείνα κενά που αφήνει στην καρδιά μου ο Luke μέρα με τη μέρα ...
Η γλώσσα του ψάχνει την δική μου και όταν την βρίσκει απαλά αρχίζει και παίζει μαζί της φτιάχνοντας έναν όμορφο σιγανό ρυθμό ...
Τα χέρια του μπαίνουν μέσα από την μπλούζα του που φοράω ακόμα από χθες και στην επαφή των χεριών του με το δέρμα μου  ανατριχιάζω ολόκληρη ...
Χαϊδεύει την πλάτη μου ενώ αρχίζει και δαγκώνει τα χείλη μου ελαφρά χαμογελώντας ...
"Τελευταία στο υπόσχομαι ..." μου λέει και σταματάει αφήνοντας τρία πεταχτά φιλιά πάνω στα χείλη μου ...
"Έλα ... Πρέπει να πάμε στο μάθημα " με χαμόγελο στα χείλη πλέον σηκώνομαι από πάνω του καθώς και μόνο στην επαφή μας εγώ νιώθω καλά ... Δεν θέλω τίποτα παραπάνω από αυτό που μου πρόσφερε μόλις απλόχερα ...
"Σε 5 θα ειμαι έτοιμη " λέω καθώς βγάζω την μπλούζα του ενώ αισθάνομαι το βλέμμα του να ταξιδεύει πάνω στο κορμί μου ... Δεν τον ντρέπομαι καθόλου ...
Σηκώνεται και με πλησιάζει αφήνοντας ένα φίλι πάνω στον γυμνό μου ώμο ... παίρνει τον καφέ από το τραπεζάκι και βγαίνει έξω ενώ ο ήχος από τον αναπτήρα ακούγεται ευθύς αμέσως ..
Ντύνομαι και βγαίνω έξω ενώ εκείνος καπνίζει πάλι αυτό το τσιγάρο ...
"Γιατί δεν καπνίζεις κανονικό ?" Τον ρωτάω ξαφνιαζοντας τον ...
"Με χαλαρώνει μικρή ... έτοιμη ?" Λεει και γνεφω θετικά .
Παίρνω τα πράγματα μου και σε λιγάκι κατεβαίνουμε και περπατάμε μαζί προς το κτήριο της σχολής .
Ο καιρός είναι υπέροχος σε σχέση με την θύελλα που επικρατεί μέσα μου .
Δεν ξέρω τι έχω ακριβώς με τον Ian αλλά ότι και να είναι αυτό εμένα με κάνει χαρούμενη ...  χθες ο Luke μου ξεσκισε την ψυχή ... Ενώ σήμερα εκείνος την έπλασε ανά κομμάτι κομμάτι με το φιλι του ...
Εκεί που προχωράμε και γελάμε σαν μικρά παιδιά ξαφνικά παλαμάκια ακούγονται από πίσω μας ...
Αμέσως γυρίζουμε αλλά το θέαμα ... το θέαμα μου προκαλεί αναγούλα ...
"Βλέπω το κάνατε και επίσημο .... μπράβο μπράβο .."λέει δυνατά ο Luke ενώ ... Ενώ στα πόδια του καθισμένη η Gabi μασάει έντονα την τσίχλα της ρίχνοντας μου δηλητηριώδη ματιές...
Τι διάολο ?... βασικά το αναρωτιέμαι ... Αφού χθες μου το είπε μόνος του ... Όλα ήταν ένα καλά στημένο παιχνίδι .. τι περίμενα δηλαδή ?
Ο Ian μπαίνει μπροστά μου όταν ο Luke σηκώνει την Gabi απ πάνω του πλησιάζοντας μας εχθρικά .
"Την υπερασπίζεσαι κι όλας ?τι ρομαντικό ... !"λεει ειρωνικά όταν ολεον η απόσταση μεταξύ μας δεν είναι πάνω από 2 μέτρα ...
"Τι να σου πω τώρα ... " του λέει ο Ian απογοητευμένα καθώς είναι σίγουρη πως σοκαρίστηκε με το θέαμα ... Ακόμα δεν του είπα τι έγινε χθες και ειμαι σίγουρη πως δεν καταλαβαίνει τι γίνεται ...
"Πάντως την δοκίμασα ... Είναι καλή .." λέει ο Luke αλλά η αντίδραση του Ian είναι αστραπιαία ... Μια μπουνιά εκτοξεύεται επάνω στο πρόσωπο του και τον βρίσκει στο ίδιο σημείο ενώ η πληγή που είχε από την προηγούμενη φορά ανοίγει ξανά και ματώνει κατευθείαν ..
"Θα σε σκοτώσω πουστη !" Φώναζει έξαλλος ο Luke
"Θελω να σε δω να προσπαθείς ρε μαλακά !" Ανταποδίδει ο Ian και πιάνονται ξανά στα χέρια ενώ κόσμος αρχίζει και μαζεύεται ...
Ο Ben μπαίνει στην μέση όμως τρώει από το πουθενά μια μπουνιά  και πέφτει κάτω αμέσως ... Η Gabi τσιρίζει και ο καθηγητής που ήταν βάρδια έξω έτρεξε προς το μέρος μας ...
"ΣΤΑΜΆΤΗΣΤΕ !!" Φώναξε και χώθηκε ανάμεσα τους ... με τις ανάσες τους γρήγορες και οι δυο κοιτούσαν ο ένας τον άλλο γεμάτοι μίσος ...
Το να βλέπεις αυτό το πράγμα ξέροντας πως κάποτε ήταν οι καλύτεροι φίλοι σου προκαλεί λύπη ... Και ξέροντας πως η αιτία αυτή τη στιγμή είμαι εγώ με πληγώνει ...
"Δεν τελειώσαμε !" Λεει Ο Luke και φτύνοντας προς το μέρος μου πιάνει την Gabi από τον ώμο κοιτώντας με ενώ απομακρύνεται αγνοώντας τις φωνές του καθηγητή .
"Αν σε ξαναδώ σε φασαρία τελείωσες από τη σχολή !! Κι εσύ κι αυτός !!!" Ουρλιάζει έξαλλος καθώς φεύγει ο καθηγητής προς τον Ian ο οποίος σκουπίζει το αίμα από τα χείλη ερχόμενος προς το μέρος μου ...
"Βαρέθηκα .!!! Σιχάθηκα !!! "Λεει έξαλλος καθώς αρπαζει το χέρι μου τραβώντας με προς την εστία μου ... Δεν λέω λέξη και τον ακολουθώ .. Από κάτω η παρκαρισμενη του μηχανή μας περιμένει ...
"Συγνωμη ..."του λέω καθώς φτάνουμε ..
"Δεν φταις εσύ γαμωτο ... Δεν φταις .. Αυτός ο μαλακας φταίει !!!! ΛΕΓΕ τι έγινε χθες τώρα !!" Μου λέει και κάθομαι στο σκαλοπάτι της εστίας ξεφυσωντας ...
Αρχίζω και του λέω τα πάντα ενώ εκείνος βγάζει ένα τσιγάρο και το ανάβει πηγαίνοντας πέρα δώθε σαν μανιακός ...
"ΨΈΜΑΤΑ !!! ΣΟΥ ΕΊΠΕ ΨΈΜΑΤΑ  Ο ΠΟΥΣΤΗΣ ΤΟΝ ΞΈΡΩ ΚΑΛΆ!!"
Το γεγονός πως ακόμα και μετά από αυτό που έγινε τώρα τον υπερασπίζεται με σοκάρει ...
"Δεν το είδες ρε γαμωτο σήμερα πως την είχε κοντά του ?ακόμα πιστεύεις πως δεν είχε καμία σχέση ?... Δεν ξέρω .. ειλικρινά δεν ξέρω και δεν με νοιάζει πλέον ... κοίτα τι σου έκανε γαμωτο !!!" Λέω ενώ σηκώνομαι επάνω και τον πλησιάζω ..
"Για μένα κι εκείνον αυτά ήταν καθημερινότητα τόσα χρόνια που τον ξέρω ... σε γουστάρει ... σε θέλει ... ΓΑΜΩΩΩΩ!" Ουρλιάζει ...
"Γι αυτό ήταν μαζί της ... ζηλεύει .!!! Αντιδράει στα πάντα και κάνει το ένα λάθος μετά το άλλο και αυτό μου γυρίζει το μυαλό !!"συνεχίζει τον μονόλογο χωρίς να τον διακόπτω ... Και τι να του πω άλλωστε ...
Μου πετάει το κράνος και ανεβαίνει στην μηχανή ...
"Έλα ... Πάμε !" Λεει και βάζει μπρος ..
"Μα το μάθημα ..."λέω σιγάνα και με κοιτάζει
"Γάμησέ το μάθημα μικρή ... ανέβα !"
Χωρίς να πω λέξη φοράω το κράνος και απλα ανεβαίνω επάνω ενώ εκείνος γκαζωνει ...


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Be aware of κεφάλαιο 31