Deadly sins 10ο κεφάλαιο


"Να φοβηθείς τον πληγωμένο...
Να φοβηθείς αυτόν που φοβήθηκε αλλά πλέον δεν φοβάται.. "
Το σώμα μου αιωρηθηκε για 3 δευτερόλεπτα πριν καταλήξει στο τελευταίο σκαλί από την μεγάλη σκάλα του σπιτιού... έπεσα με την πλάτη και η σύγκρουση μου άφησε δώρο έναν τεράστιο πόνο...
Με το χέρι κρατημένο στη μέση μου ξεκίνησα να πισωπαταω και να σέρνομαι πάνω στη σκάλα...
Άγγελος:"Δεν...μπορείς να πας πουθενά...!!" Λεει και βλέπω αυτό το υπέροχο χρώμα της άγριας θάλασσας που υπάρχει στα μάτια του να σκοτεινιάζει...
Sky :"Άγγελε..." τα τρεμάμενα χέρια μου έρχονται στο πρόσωπο μου για να καθαρίσουν τα ποτάμια που τρέχουν...
Άγγελος:"ΣΚΑΣΕ!!! " λέει και με πλησιάζει μπορώ να διακρίνω τις φλέβες στα χέρια και στον λαιμό φανερα διογκωμενες... Η κατάσταση απλά είναι άσχημη...
Βάζει το χερι του στη τσέπη και βγάζει ένα μικρό σακουλάκι γεμάτο πολύχρωμα χάπια... το ανοίγει...τα πετάει όλα επάνω μου...
Άγγελος:"αν βρεις το σωστο δεν θα πονέσεις..." Δεν κουνιέμαι ούτε προσπαθώ να τα ψάξω...
Sky :"τι διάολο θέλεις μου λες ?? Σε ενόχλησα ρε μαλακά όταν ένα μήνα εδώ μέσα το έκανες μπουρδελο ?? Όταν σε άκουγα να πηδάς τη μια πουτανα μετά την άλλη?? ΜΙΛΆ!!! ΜΙΛΆ ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΚΆΝΕ ΜΟΥ ΌΤΙ ΔΙΆΟΛΟ ΘΕΣ !!!" Στις τελευταίες λέξεις ραγιζω σαν ένα γυαλί που αν το αγγιξεις φτάνει για να γίνει θρύψαλα... Και αυτό κάνει...με αγγίζει..Και θρυψαλιαζομαι..
Πέφτει επάνω με με φορά και κολλάει το ταλαιπωρημένο σώμα μου στα σκαλιά...
Sky :"εμπρός ρε .!! Βίασε με ..χτυπά με... σκότωσε με για να νιώσεις καλύτερα..μονο αυτό ξέρεις να κάνεις καλά... να με πονάς...ΠΌΝΕΣΕ ΜΕ ΛΟΙΠΟΝ!!! ΑΝΤΕΧΩ...  "λέω και μπορεί να είναι από πάνω μου και να με πονάει αλλά προσπαθώ μέσα από το βλέμμα μου να τον κάνω να με νιώσει...
"Ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή που σε γνώρισα..."του λέω και γυρνάω το κεφάλι μου στο πλάι...
Απλώνει τα μακρυά δάχτυλα του επάνω στο πρόσωπο μου ... αγγίζει με αυτά τα χείλη μου... θυμώνει πιο πολύ...
Sky:"Ναι.. Τον φίλησα..Και με φίλησε αν θέλεις να ξέρεις.."λέω και γυρίζω απότομα το κεφάλι κλειδωνοντας τις ματιές μας ... με κοιτάζει και περιμένει την επόμενη λέξη μου..Και στην κατάσταση που βρίσκομαι το μόνο που κάνω είναι να ανοίξω το στόμα μου και να ξεστόμισω την απλή ωμή αλήθεια....
"ΘΈΛΕΙΣ ΝΑ ΞΈΡΕΙΣ ΌΜΩΣ?? ΜΆΘΕ ΛΟΙΠΌΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΈΝΙΩΣΑ ΑΥΤΉ ΤΗ ΓΑΜΗΜΈΝΗ ΣΠΊΘΑ.. ΜΆΘΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΩΣ ΕΓΏ..." λέω και χαμηλώνω την τρεμάμενη φωνή μου ...
"Εγώ...Δεν ένιωσα όπως εκείνο το βράδυ ... Είναι αστείο ξέρεις..." συνεχίζω να του μιλάω κι εκείνος δεν έχει πάρει τα μάτια του από πάνω μου... πλέον δεν με νοιάζει όμως τι θα μου κάνει...ήρθε η ώρα να του πετάξω την αλήθεια κατάμουτρα...
"Είναι αστείο πως αν σκεφτείς όλα όσα μου έκανες και μου κάνεις κι εγώ..."
Προσπαθώ...προσπαθώ με νύχια και με δόντια να μην ρίξω κι άλλα δάκρυα αλλά έχω μάθει πως κοντά του το σώμα μου πάντα με προδίδει...
"Εγώ εκείνη τη νύχτα..Για λίγο ένιωσα ασφαλής στα χέρια σου ... ένιωσα ήρεμη... Πότε δεν με φίλησε κανένας έτσι... Και η πικρή αλήθεια είναι πως ούτε ο αδερφός σου κατάφερε να το φτάσει αυτό... Εσύ με καταστρέφεις κι εγώ γουστάρω να καταστρέφομαι.. Εσύ με πληγώνεις κι εγώ μαθαίνω να κλείνω τις πληγές...
Εσύ με πονάς αλλά εγώ....Εγώ..."
Ένα δάχτυλο... το δικό του σφραγίζει τα χείλη μου ...
Σταματάω να μιλάω και  αισθάνομαι το χέρι του να αγκαλιάζει το κεφάλι μου ...σκύβει επάνω μου
Άγγελος:"λες ψέματα...."ψιθυρίζει και αμέσως μετά πετάγεται από πάνω μου ..με αρπαζει από το μπράτσο και με τραβάει προς τα πάνω... ανεβαίνω ένα ένα τα σκαλιά μπουσουλωντας... Δεν μπορώ άλλο...
Φτάνουμε έξω από το δωμάτιο του... ανοίγει τη πόρτα αλλά πεισμωνω..
Sky:' ΔΕΝ ΜΠΑΊΝΩ ΕΚΕΊ ΜΈΣΑ!!!ΆΦΗΣΕ ΜΕ!!"
Άγγελος:"ΘΑ ΜΠΕΙΣ!!"
Με πετάει ακόμα μια φορά... Και γυρίζει να κλείσει τη πόρτα...
Sky :"σταματά να το αρνείσαι επιτέλους!!!" Του φωναζω και σταματάει... μαζί με το σώμα του που γυρίζει αισθάνομαι και μια δυνατή σφαλιάρα επάνω μου...  πέφτω κάτω..Πιο κάτω δεν πάει... τα χείλη μου ανοίγουν ξανά στο ίδιο σημείο...
Τρελαίνομαι...
Sky:"ΞΑΝΑΧΤΥΠΆ ΡΕ ΓΑΜΗΜΈΝΕ!!!" Λέω ενώ σηκώνομαι όρθια και δεν διστάζει... Ένα χαστούκι με κάνει και παραπαταω ...
Πέφτω στο κρεβάτι... σηκώνομαι όμως.. τρέχω κατά πάνω του  και με τις γροθιές μου τον βαράω στο στήθος... Όσο πιο δυνατά μπορώ...
Άγγελος:"ΓΑΜΙΟΣΟΥΝΑ ΜΑΖΊ ΤΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΠΆΡΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ" λεει και πιάνει τους καρπούς μου ταρακουνωντας όλο το σώμα μου ...
Προχωράει μπροστά κι εγώ προς τα πίσω...
Sky :"ΚΑΙ ΤΙ ΣΕ ΝΟΙΆΖΕΙ??? ΕΣΎ ΔΕΝ ΜΕ ΈΦΕΡΕΣ ΕΔΏ ΓΙ ΑΥΤΌ?? ΛΕΓΕ ΡΕ ΜΙΛΆ!!! " με σπρώχνει στο κρεβάτι..έρχεται επάνω μου και αφαιρεί γρήγορα τη μπλούζα μου... με κρατάει από κάτω του και ανοίγει το συρτάρι.. Όχι...Όχι όχι....
Sky :"Σε παρακαλώ... Δεν θέλω.. ΆΓΓΕΛΕ ΔΕΝ ΘΕΛΩΩΩΩΩ!!!!" Ουρλιάζω και χτυπιεμαι ... ελεύθερωνω το χέρι μου το οποίο σκάει με δύναμη στο πρόσωπο του..   Και ο διάολος μόλις πήρε μορφή...
Σκύβει και με πιάνει με τα δύο του χέρια από το κεφάλι... κολλάει στο μέτωπο του το δικό μου...
Άγγελος:"ΣΤΑΜΑΤΆ ΝΑ ΜΕ ΓΑΜΑΣ !!! ΣΤΑΜΑΤΆ ΝΑ ΧΩΝΕΣΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΌ ΜΟΥ ΓΑΜΩ !!! ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΠΡΊΓΚΙΠΕΣ ΠΌΣΕΣ ΦΟΡΈΣ ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ !!!" Τα λόγια του πέφτουν επάνω μου και η ανάσα του με καίει...
Καταπίεζω τον εαυτό μου αλλά όχι πια ... τύλιγω τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και με.μια γρήγορη κίνηση τον τραβάω...Και τον φιλάω...
Η πίεση από τα χέρια του στο κεφάλι μου φεύγει... εκεινα τυλίγονται γύρω από τη μέση μου απαλά... Τον φιλάω και τον δαγκώνω... απολαμβάνω κάθε σπιθαμή των χειλιών του γιατί ξέρω πως αργά ή γρήγορα θα ξύπνησει πάλι.. Και θα βγει ο πραγματικός του εαυτός ξανά... Και θα μετανιώσει...
Sky:"πεθαίνω για ένα σου άγγιγμα....σταματά να με διώχνεις..." ψελιζω επάνω στα χείλη του χωρίς να διακόψω το φιλι...
Άγγελος:"στο ορκίζομαι... Στο ορκίζομαι Ιόλη..." λέει και μένω ακίνητη να τον χαζεύω... ... Πρώτη φορά από εκείνη τη νύχτα με λέει Ιόλη...
"Πως αν ... αν τον ξαναδω να σε αγγίζει.. " κάνει μια παυση και αισθανομαι το κρατημα του πανω στο κορμι μου να με σφιγγει ... σηκώνεται από πάνω μου και σαν τρελός πηγαινοέρχεται μέσα στο δωμάτιο... ξαφνικά ουρλιάζει....
"ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ ΓΑΜΩΤΟ ΣΟΥ ΖΗΛΕΎΩ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΉΘΗΚΕΣ???? ΖΗΛΕΎΩ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΓΊΖΕΙ..ΠΟΥ ΣΕ ΦΊΛΗΣΕ ΠΟΥ ΣΕ ΠΗΔΆΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΜΆΤΑΙ ΜΑΖΊ ΣΟΥ ΤΑ ΒΡΆΔΥΑ.... Που... Που έτρεξες και πηδήξες επάνω του μόλις τον είδες σήμερα... "στις τελευταίες λέξεις χαμηλώνει τη φωνή του ...
"Που σε πήγε επάνω...Και.. και σε άκουγα να αναστενάζεις για εκείνον..."
Η ηρεμία στη φωνή του εξαφανίζεται.. αγριεύει ξανά σε δευτερόλεπτα...
Άγγελος:"ΣΕ ΘΕΛΩ ΓΑΜΩ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!!! ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ!!"
Δεν πιστεύω στα αυτιά μου... Τον κοιτάω σοκαρισμένη... Κάποιος πρέπει να μου κάνει πλάκα...
Τώρα καταλαβαίνω..Όχι εκείνον..Αλλά εμένα..Τώρα καταλαβαίνω τον εαυτό μου...Γιατί κάθε βράδυ τον άκουγα και τρελαινομουν... Γιατι στη σκέψη να αγγίζει άλλη πέθαινα μέσα μου ...
ΘΕΕ ΜΟΥ ....
Σηκώνομαι από το κρεβατι και τον πλησιάζω... απλώνω τα χέρια μου και ακουμπάω τα μάγουλα του...
Sky:"ξέρεις τι κατάλαβα μόλις?? "Λέω και γυρνάω απαλά το κεφάλι του για να με κοίταει... Στα μάτια του ζωγραφισμένη η απορία.. πλησιάζω και πριν πω αυτά που θα πω αφήνω ένα απαλό φίλι στα χείλη του....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Be aware of κεφάλαιο 31