Deadly sins 3ο κεφάλαιο

Κρυώνω... κρυώνω πολύ... ανοίγω τα μάτια και καταλαβαίνω πως βρίσκομαι γυμνή πάνω στο κρεβάτι...Δεν ξέρω αν είναι καινούρια μέρα η όχι... τραβάω το σεντόνι επάνω μου για να καλύψω όσο μπορώ τη γύμνια μου αλλά και για να ζεσταθω..

Ξαπλωμένη στο κρεβάτι ακούω βήματα... Όχι πάλι...

Η πόρτα ανοίγει και ο Σταύρος μπαίνει μέσα αυτή τη φορά...

Σταύρος:"έμαθα πως είσαι καλή..."

Λέει και γελάει ειρωνικά..βέβαια σε σχέση με του Άγγελου το χαμόγελο του δεν είναι τόσο διαολεμενο αλλά και πάλι είναι τρομακτικό...

Sky:"φύγε...Δεν θέλω..."

Σταύρος:"σου είπε κάνεις πως με νοιάζει ?? Σαν καλό κορίτσι θα μου δώσεις αυτό που θέλω...Αλλιώς θα υποστείς τις συνέπειες..."

Με πλησιάζει...τυλιγομαι με το σεντόνι ακόμα περισσότερο...το βλέμμα μου πέφτει την μισανοιχτη πόρτα πίσω του ... Ίσως .. Ίσως αν τον χτυπήσω... Αυτό είναι!!

Sky:"εντάξει..έλα.." του λέω και πλησιάζει...

Σταύρος:"στήσου στα τέσσερα.."

Λέει και το κάνω... ακούω το φερμουάρ να κατεβαίνει... γυρίζω και μια κλωτσιά βρίσκει ακριβώς το στόχο...

Σηκώνομαι πάνω και τρέχω... τρέχω σε έναν μεγάλο διάδρομο προσπαθώντας να ανοίξω κάποια πόρτα..να βρω την έξοδο.. οι φωνές ρου από πίσω με τρομάζουν...αν με πιάσει είμαι νεκρή... στρίβω δεξιά και βλέπω μια πόρτα στο βάθος και από την χαραμάδα φως ...

Σκέφτομαι πως ίσως είναι η έξοδος..τρέχω και την ανοίγω όμως...συγκρουομαι με κάτι αρκετά σκληρό...σηκώνω το βλέμμα... ΌΧΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ !!!

Άγγελος:"πας κάπου μικρή??"
Λέει και με αρπαζει άγρια από το μπράτσο..

Sky:"αφήστε με να φύγω!! Δεν έχετε το δικαίωμα να με κρατάτε!!! Δεν θέλω γαμω να πηδηχτω με κανέναν σας ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΤΊΠΟΤΑ ΑΠΌ ΣΑΣ !!"

Άγγελος:"τώρα ειναι αργά μικρή...Θέλουμε εμείς..."

Με σηκώνει και με πετάει στον ώμο του σαν ένα σακί με πατάτες... Τον χτυπάω αλλά δεν νιώθει τίποτα...

Ο Σταύρος μας βρίσκει στο διάδρομο φανερά νευριασμένος..

Άγγελος:"τι έγινε ρε μαλακά??"

Σταύρος:"με χτύπησε ρε "

Ο Αγγελος γελάει...

Άγγελος:"άτακτη .... μ'αρέσει...έλα πάμε..θα της δείξουμε μαζί πως πρέπει να συμπεριφέρεται λέει και με πάνε μέσα σε ένα δωμάτιο... διαφορετικό από αυτό που ημουν .. Ο Αγγελος με πετάει στο κρεβάτι..

Σταύρος:"και τώρα να σε δω ..."

Ουρλιάζω αλλά αυτό τους ευχαριστεί περισσότερο...

Ο Σταύρος με κρατάει και ο άγγελος κατεβάζει το παντελόνι του.. Ένα χαστούκι στο πρόσωπο μου  έρχεται και τον νιώθω  να μπαίνει μέσα μου ..
Τόσο γαμημένα απότομα...τόσο δυνατά...

Sky:"μη ..σταματά..." λέω μέσα στα αναφιλητά μου αλλά εκείνος απλά δυναμώνει πιο πολύ τον ρυθμό...

Άγγελος:"Πρέπει να υπακους "λεει και τραβάει τα μαλλιά μου ...

Σταύρος:'σειρα μου ..." λέει και έρχεται πίσω μου ... Ο Αγγελος όμως δεν φεύγει όπως περίμενα...

Άγγελος:"αλλη φορά μικρέ...δινε του τώρα.."

Σταύρος:"τι ρε μαλακά??Εγώ ήρθα εξ αρχής εδώ..!!"

Άγγελος:"κάτι είπα!!" Εκείνος γρυλιζει ...Ο Σταύρος με κατεβασμένα αυτιά σαν κουτάβι βγαίνει έξω...

Άγγελος:"τα δύο μας πάλι μικρή..."
Λέει και κολλάει τα χέρια του σαν βεντουζες στη μέση μου και με γυρνάει ανάσκελα... ξανα

Άγγελος:"τι σου έχω πει ??" Λεει και γυρίζει το κεφάλι μου ... ανοίγει τα πόδια..Και μπαίνει μέσα μου ...

Sky:" να ..σε κοιτάω.." λέω ξεπνοα και γελάει ευχαριστημένος...

Άγγελος:"και γιατί δεν με κοιτάς,?"

Sky:"Γιατί σε σιχαίνομαι...."

Άγγελος:"το κορμί σου όμως αλλά δείχνει μικρή.... Είμαι μέσα σου και τελειώνεις...τελειώνεις για μένα...  οπότε σαν καλό κορίτσι..ΚΟΊΤΑ ΜΕ !!"

Βάζει την παλάμη του στο πρόσωπο μου ... τα μάτια μου ανοίγουν..Τον κοιτάω... κουνιέται τόσο δυνατά μέσα μου ..δάκρυα πέφτουν πάνω στα χέρια του... Δεν σταματάει όμως...

Ξαφνικά βγαίνει... με αρπαζει κι με πετάει στο πάτωμα...

Άγγελος:"Γονάτισε!!!" Λεει και δεν έχω επιλογή...

Πίστεψα πως ... Πώς θα έβαζε το μόριο του στο στόμα μου ... εκείνος όμως...μάζεψε τα παντελόνια του ...

Άγγελος:"έτσι... με τον τρόμο θα είσαι κάθε φορά..."

Γυρίζει..ανοίγει τη πόρτα και φεύγει  .... τόσο γαμημένα απλά...

...............................

Ξυπνάω στο πάτωμα... γυμνή... σηκώνομαι και ξαπλώνω πάλι στο κρεβάτι... τι αμαρτίες έκανα και παιδευομαι έτσι?? Μόνη σε έναν άθλιο κόσμο προσπαθώ να επιβιώσω...

Κλείνω τα μάτια... Ίσως..Ίσως ονειρευτώ εκείνα τα δύο ματάκια.. εκείνα που βλέπω και προσπαθώ να ζω .. Όμως η πόρτα ... εκείνη δεν με αφήνει...

Ο Σταύρος μπαίνει μέσα...

Σταύρος:"ΣΉΚΩ!!" Διατάζει αλλά δεν υπακούω..
"Σήκω που να σε πάρει η οργή δεν θέλω να σε χτυπήσω!!!"

Sky :"έχει διαφορά?? Είμαι εδώ χωρίς τη θέληση μου... Δεν με νοιάζει τίποτα.."

Σταύρος:"ΓΑΜΩΤΟ σου!!!"
Με αρπαζει κι με σέρνει έξω... Όχι από τα μαλλιά όπως ο Αγγελος... Από το μπράτσο..

Φτάνουμε μπροστά σε μια πόρτα διαφορετική από τις άλλες... Την ανοίγει και με πετάει μέσα... Ο χώρος είναι διαφορετικός...

Έχει έναν καναπέ..δυο πολυθρόνες και ένα τζάκι... Πιο πέρα ένα γραφείο... Και δίπλα από όλα αυτά κολλημένο στην άκρη ένα κρεβάτι..

Το τεράστιο χαλί Στο πάτωμα απλά ζεσταίνει την ατμόσφαιρα.. 

Ο Άγγελος βγαίνει από μια πόρτα στο βάθος..

Άγγελος:"άργησες..."

Σταύρος:"αφού δεν ερχόταν.."

Άγγελος:"λοιπόν μικρή  .  Ήρθε η ώρα για την επιλογή σου ..."

Κάθεται στην πολυθρόνα...κρατάει ένα ποτήρι ποτό..πίνει λίγο και συνεχίζει..

"Οι επιλογές σου είναι δυο .. Αφού ήρθαν έτσι τα πράγματα...
Η  πρώτη επιλογή είναι να σε πάω σε ένα από τα μπουρδελα μου... σίγουρα θα με πληρώσουν καλά..Αλλά οι πελάτες μου είναι ας το πούμε... κάπως βίαιοι... Και το προσωπάκι σου τώρα που καθάρισε και το βλέπω εξ αι κρίμα να γεμίσει χαρακιες και σημάδια...
Η δεύτερη επιλογή σου τώρα.. Είναι να έρθεις σπίτι μου... Σπίτι μας βασικά "λεει και δείχνει το Σταύρο..
"Εκει θα πρέπει να κάνεις τα πάντα.. θα καθαρίσεις όταν πρέπει... θα κάθεσαι σαν καλό κορίτσι που είσαι να τον τρως ... Και δεν θα βγάζεις μίλια..καμία αντίρρηση... θα έχεις και δωράκια φυσικά...
Κοίτα.. Δεν είμαι μεγαλοψυχος γενικά.
Απλά είπα να δώσω την επιλογή σε σένα..."

Σκέφτομαι πως η μια κόλαση...Είναι χειρότερη από την άλλη... αν πάω στο μπουρδελο θα καταστραφω..

Από την άλλη ίσως αν πάω σε ένα σπίτι κάποια στιγμή βρω και ευκαιρία να φύγω...

Sky :"θα ... θα έρθω.."

Άγγελος:"Που ?"

Sky:"σπίτι σου ...."

Άγγελος:"Ωωωω καλό κορίτσι.." σηκώνεται και με πλησιάζει... έρχεται μπροστά μου και μου πετάει το σεντόνι κάτω...

"Άνοιξε το στόμα σου ..."

Sky:"Δεν θέλω...Όχι αλλά..."

Άγγελος:"γι αυτά πηδιοσουν...!!"

Sky:"ναι αλλά τώρα ΔΕΝ ΘΈΛΩ!!"

Ανοίγει βίαια το στόμα μου και πετάει το χάπι στον λαιμό μου ... 

Άγγελος:"πήγαινε την στο δωμάτιο..το βράδυ θα την μεταφέρουμε..."

Ακούω να λέει κι αισθάνομαι το τρέμουλο να έρχεται στα πόδια μου ... Σαν ένα πρεζακι που δεν μπορεί να σταθεί... τι ήταν αυτή η μαλάκια που μου έδωσε??

Γονατιζω και ο Σταύρος  με παίρνει αγκαλιά... νιώθω να περπατάμε..νιώθω κάτι μαλακό...

Κλείνω τα μάτια μου ανήμπορη να κάνω κάτι....



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Be aware of κεφάλαιο 31