Be aware of κεφάλαιο 12

I'm never gonna let you close to me
Even though you mean the most to me
'Cause every time I open up, it hurts
So I'm never gonna get too close to you
Even when I mean the most to you
In case you go and leave me in the dirt
But every time you hurt me, the less that I cry
And every time you leave me, the quicker these tears dry
And every time you walk out, thπe less I love you
Baby, we don't stand a chance, it's sad but it's true"
Ο Luke στέκεται μπροστά μου με το στόμα ειλικρινά ανοιχτό ενώ εγώ έχω γίνει σαν τη ντομάτα ... πες κάτι ρε γαμωτο ... Μην με κοιτάς έτσι ...
"LILITH?????" Είναι το μόνο που λέει ενώ έχει ανοίξει διάπλατα τα μάτια του ...
"Εγώ ... Εγώ απλά πήγα για ψώνια ... Και ..." Δεν φτάνει που χάνω τα λόγια μου τραύλιζω και από πάνω ... υπέροχα ..
"Τι φοράς ??? " λέει και ενώ μπαίνει μέσα κλείνει την πόρτα πίσω του και πιάνοντας με από το χέρι με κάνει μια στροφή ...
"Ρε μωρό μου .... σου είπε κάνεις πως όσα βλέπω εγώ θέλω να τα βλέπει και όλος ο ντουνιάς ?" Λεει πιο χαλαρός αυτή τη φορά ενώ πριν προλάβω να πω κατι με τραβάει απότομα επάνω του ... βάζει τα χέρια του ακριβώς επάνω στους γλουτούς μου και ενώ με κρατάει σπρώχνει το κορμί του προς εμένα πιο πολύ ... νιώθω κάτι σκληρό επάνω ακριβώς στην κοιλιά μου ..
Δεν ... ΔΕΝ... ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΓΑΜΩ !!!
"Βλέπεις τι παθαίνω τώρα ??? Πώς θα σε κυκλοφορισω έτσι έξω όταν το μόνο πράγμα που θα έχω στο μυαλό μου είναι ..."
"ΣΣΣΣΣΣ ΜΗ ΤΟ ΠΕΙΣ !!!" Λέω και ενώ κοιταζόμαστε στα μάτια σκαμε και οι δυο στα γέλια ... Ο τρόπος που αντιδράμε ένα μήνα τώρα ο ένας με τον άλλο γενικά σε διάφορες στιγμές μας είναι ίσως κατι που λατρεύω ...
"Είσαι πανέμορφη ... απλά θέλω να καταλάβεις και να το βάλεις καλά μέσα σε αυτό το μικρό μυαλουδάκι πως για μένα πανέμορφη ήσουν από την πρώτη στιγμή που σε αντικρύσα στο αεροδρόμιο ... κατάλαβες μικρή ?" Λεει και αφήνει ένα φίλι στο λαιμό μου ... το φιλι όμως μεγαλώνει και ένας πόνος εμφανίζεται καθώς πλέον με ρουφάει υπερβολικά δυνατά ...
"Αουτς!!!"
Εκείνος απομακρύνεται ενώ χαζεύει τον λαιμό μου ...
"Και τώρα περήφανος για το σημάδι μου μπορώ να δείχνω ότι μου ανήκεις ... " λεει και γελάει ..
Εγώ πονάω και το γουρούνι γελάει ..
"Πας καλά παιδάκι μου ?" Τον ρωτάω
"Κανονικά πρέπει να σε βάλω να αλλάξεις πάλι αλλά ... έχε χάρη που θα αργήσουμε έλα πάμε .."
Ξεφυσωντας σκύβω να πάρω την τσάντα μου αλλά μια σφαλιάρα στα όπισθια με κάνει και γυρίζω ...
"Τι με κοιτάς ? Τα θελε ο κωλος σου!! Έλα πάμε !!"
Όχι πέστε μου εγώ φταίω να του δώσω τώρα μια με την βαλίτσα στο κεφάλι ???
Κατεβάζω όπως όπως το σορτς αλλά δεν πάει πιο κάτω ...
Ο Luke με κοιταει σαν λυσσασμένο σκυλί και πραγνατικα μετανιώνω την ώρα και την στιγμή που βγήκα για ψώνια ...
"Θα μπορούσες να πάρεις την βαλίτσα σε παρακαλώ. ?"του λέω αφού τελικά καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να την σηκώσω ..
"Και την βαλίτσα μπορώ να πάρω ..
Και σένα μπορώ άμα θες θα σε πάρω ... " λεει ..
ΑΥΤΌ ΉΤΑΝ!!
Το επόμενο πράγμα που θα θυμάται σίγουρα είναι το παπούτσι μου στο κεφάλι του για αρκετό καιρό ....
Κατεβαίνουμε κάτω και ενώ προχωράμε προς τη σχολή για να μπούμε στα λεοφωρειο τα αδιάκριτα βλέμματα που πέφτουν επάνω μας με γεμίζουν άγχος ενώ δίπλα μου ο Luke αγριοκοιταζει πραγματικά τους πάντες ..
"Είδες τι σου έλεγα γαμωτο ?"μουρμουρίζει και περνάει το χέρι του στη μέση μου ενώ με το άλλο σέρνει την βαλίτσα ...
Κακήν καθώς φτάνουμε στο λεοφωρειο , βάζουμε τα πράγματα μας μέσα και ξεκινάμε με προορισμό κάτι εγκαταστάσεις σε μια λίμνη λίγο πιο έξω από τη Μασαχουσέτη ..
Κάπου στα μισά της διαδρομής και αφού δεν ανταλλάξαμε καμία κουβέντα  απλώνει το χέρι του στο μπούτι μου ενώ με κοιτάζει ...
"Μωρό μου ... συγνωμη για πριν απλά ... Θέλω να ξέρεις ότι τα ρούχα και η εμφάνιση σου δεν με ενδιαφέρουν ...σε πλησίασα γιατί είδα σε σένα κάτι διαφορετικό ...
είδα εσένα ...σε γουστάρω όπως και να είσαι .... "
Του χαμογελάω αφού με λιώνει με τα λόγια του  πραγματικά ..
"Η αλήθεια είναι πως μου άρεσε η αλλαγή ... είχα βαρεθεί ρε Luke όλη αυτή την κακομοιριά ... Και πίστεψε με εκτιμώ όλα αυτά που λες ..." του μιλάω ειλικρινά αφού από την αρχή μόνο αυτό κάνουμε μεταξύ μας ...
"Αν σου αρέσει πάω πάσο ... απλά να ξέρεις αν στην πέσει κάνεις θα τον σκοτώσω ..."
Γελάμε ξανά σαν μικρά παιδιά και αρχίζουμε να συζητάμε όπως οαντα για διάφορα θέματα μέχρι που φτάνουμε .. 
Συνολικά είμαστε 3 λεοφωρεια και χαίρομαι που δεν έτυχε να έχουμε μαζί μας την Gabi η τον Ben και γενικά κανέναν από την παρέα του ...
Το μέρος είναι πραγματικά μαγικό ...


Φτάνουμε και μπαίνουμε στις βαρκούλες για να περάσουμε απέναντι .. ευτυχώς ειμάτε ενήλικες όλοι και η σχολή αποφάσισε να διαλέξουμε τα δωμάτια μας έτσι θα είμαστε μαζί ...
Αισθάνομαι όμως επάνω μου μάτια να με κοιτάζουν και ενώ γυρίζω η Gabi με τις φίλες της σχολιάζοντας με δείχνουν ... σιχαμενη ... ψιθυρίζουν και γελάνε ενώ προσπαθώ να τις αγνοήσω ..
Φτάνουμε απέναντι και παίρνουμε τα κλειδιά μας αλλά για κακη μου τύχη δίπλα μας ακριβώς είναι το δωμάτιο του Ben ... σιχτίρ ..
Με ένα βλέμμα γεμάτο κακιά μας Κοίταει καθώς φτάνουμε στις πόρτες
"Τρέχει κάτι ?" Λεει αγριεμένα ο Luke αλλά εκείνος γελαει ..
"Τίποτα απόλυτος ..." σχολιάζει και ευτυχώς μπαίνουμε μέσα στο δωμάτιο επιτέλους ..
"Ουάου !!!" Λέω και πέφτω κυριολεκτικά εοανω στο τεράστιο διπλό κρεβάτι !!
Ο Luke χαμογελώντας έρχεται και ξαπλώνει δίπλα μου ...
"Εσυ είσαι Ουάου μωρό μου ..."
Με τα χέρια του να ταξιδεύουν πάνω στο κορμί μου με φιλάει και αισθάνομαι υπερβολικά όμορφα ...
Η πόρτα που χτυπάει όμως μας κάνει να πεταχτουμε όρθιοι...
Προσπαθώντας να μαζέψει τα ασυμμάζευτα ανοίγει την πόρτα και κ υπεύθυνος καθηγητής μας ενημερώνει πως σε μισή ώρα θα κάνουμε ξενάγηση ...
Τώρα έπρεπε να έρθει δηλαδή ?Έχω αποφασίσει εδώ και αρκετές μέρες πως θέλω επιτέλους να προχωρήσω μαζί του ... το νιώθω .. Τον θέλω και ξέρω πως είναι ο κατάλληλος ...
Ο Luke κλείνει τη πόρτα απογοητευμένος και με πλησιάζει
"Όπως βλέπεις μικρή .... Δεν μας θέλει" λέει περιπαικτικά αλλά τραβώντας τον στο κρεβάτι και χωρίς να ελέγχω το σώμα μου ανεβαίνω επάνω του ...
"Σε θέλω όμως εγώ ..." του λέω και παγώνει ... ξέρω ότι δεν το περίμενε ..
"Εμ ... "
"Τι έπαθες και κομπιαζεις?" Τον ρωτάω
"Τίποτα απλά αν δεν κατέβεις τώρα από πάνω μου ...Δεν θα λογαριάζω ούτε την ξενάγηση ούτε κανένα ..."λέει σιγάνα...
"Να ξέρεις πως ο μόνος λόγος που θα κατέβω είναι γιατί ξέρω ότι θα χτυπάνε την πόρτα μας σαν τρελοί ..."
Κατεβαίνω και τυλίγει τα χέρια του πάνω μου ...
"Το βράδυ όμως.... φρόντισε να είσαι καλό κορίτσι ..."
"Αλλιως ?" Ρωτάω πονηρά ...
"Θα δεις μικρή ... θα δεις .."
Σε λιγάκι είμαστε ήδη έτοιμοι και όπως ακριβώς το φαντάστηκα ο καθηγητής μας χτύπησε την πόρτα για να κατεβούμε κάτω ...
...........................................
"Ψοφήσα ...." λέω καθώς πέφτω στο κρεβάτι κουρασμένη ... 4 ώρες μας ειχανε έξω ... καμία λύπηση ...
"Μμμμμμ " λεει ενώ βγάζει την μπλούζα και με πλησιάζει ...
"Τι λες να κάνουμε ένα μπανάκι ?" Προτείνει και ειλικρινά το θέλω όσο τίποτα ...
"Εντάξει ... πάνε πρώτος και θα μπω μετά ..."λέω αλλά μάλλον υπολόγιζα λάθος ...
"Μαζί μωρό μου ... σου υπόσχομαι να είναι φρόνιμος..."με σηκώνει απαλά από το κρεβάτι ενώ με τραβάει προς το μπάνιο ...
Ανοίγει την πόρτα και νιώθω να καίγομαι ...
"Τρελαίνομαι όταν κοκκινίζεις ..." λέει καθώς μου βγάζει την μπλούζα ...
Σε λίγο με έχει ξεντυσει εντελώς ενώ με την σειρά του μένει γυμνός ... τόσα περίεργα πράγματα συμβαίνουν στο σώμα μου που αδυνατώ να τα καταλάβω ..
"Μην φοβάσαι ... Δεν θέλω να με φοβάσαι ..."λέει ενώ με το χέρι του ανοίγει πίσω μας το νερό καθώς με παρασέρνει μαζί του στην ντουζίερα..
Μπαίνουμε κάτω από το ζεστό νερό και νιώθω το κορμί μου να παίρνει φωτιά καθώς απλώνει πάνω μου το αφρόλουτρο κανωντας μου μασάζ παντού ... φτάνει στα μπούτια μου και με κοιτάει μέσα στα μάτια ...
Τον αφήνω .... περνάει τα δάχτυλα του πάνω από την ευαίσθητη περιοχή μου και απλά ανατριχιάζω ...
"Σε θέλω ... το καταλαβαίνεις ?" Λεει και με σπρώχνει κάτω ακριβώς από το νερό ενώ αρχίζει να με φιλάει ...
Με τα χέρια του να κατεβαίνουν στην μέση μου με σηκώνει και τύλιγω τα πόδια μου γύρω του ... κλεινωντας το νερό με το ένα χέρι μας βγάζει έξω από το ντουζ προχωροντας προς το κρεβάτι ...
"Με εμπιστεύεσαι ?" Ρωτάει ενώ με ξαπλώνει  στο κρεβάτι παίρνοντας θέση ανάμεσα μου ... μπορώ κάλλιστα να νιώσω τον ανδρισμό του επάνω στο βρεγμένο μου κορμί ... Και δεν θα πω ψέματα πως το θέλω πολύ ..
"Απόλυτα ..." λέω και ένα μεγάλο χαμόγελο ζωγραφίζεται επάνω στα χείλη του ...
Δίχως να πει κάτι άλλο χαϊδεύει με τα δάχτυλα του τα μπούτια μου ενώ κατεβαίνει ολόκληρος προς εκείνο το σημείο ... Και μόλις έγινα πιο κόκκινη από ποτέ !!!!!
"Σςςςς... χαλάρωσε .."
Κάτι ζεστό που καταλαβαίνω πως ει αι η γλώσσα του αρχίζει να γλύφει απαλά τα χείλη της περιοχής μου ενώ κατά διάστηματα δαγκώνει σιγάνα... οι κινήσεις του χαλαρές και ήρεμες μου μεταφέρουν ηρεμία ...
Δεν με νοιάζει τίποτα ...
Έλεγα θα περιμένω το βράδυ αφού θα βγούμε αλλά πλέον δεν μπορώ ... Τον θέλω.
Ήχος από σπάσιμο ακούγεται έξω αλλά ίσως είναι καμία γάτα αφού όταν φτάσαμε ειδανε παρά πολλές ... Χωρίς να πτοείται καθόλου αφήνει μικρά φιλιά κατά μήκος του κορμιού ανεβαινοντας όλο και πιο πάνω ...
Ρουφάει δυνατά το λαιμό μου ενώ πονάω και καταλαβαίνω πως  τα δάχτυλα του πλέον μπήκανε στο παιχνίδι...
Ένας αναστεναγμός φευγεο άθελά μου όταν ο ο πόνος χάνεται και αρχίζει να μου αρέσει ...
Η ένταση του γίνεται ελαφρος πιο γρήγορη μαζί με την ανάσα μου η οποία βγαίνει κοφτά ...
"Όχι ακόμα ... Όχι τώρα .. Όχι έτσι ... Θέλω να σε νιώσω να το κάνεις πρώτη φορά πάνω μου .."λέει και βγάζει από μέσα μου το δάχτυλο του ενώ πλησιάζει τα χείλη μου φιλώντας τα ...
"Είμαι ερωτευμένη μαζί σου ... " παγώνει όταν με ακούει να λέω κάτι που δεν του έχω ξαναπεί ...
Ανοίγει ελαφρος τα πόδια μου και ενώ με κοιτάει χωρίς να ανοιγοκλεισει καν τα βλέφαρα του νιώθω την πίεση που ασκείτε χαμηλά να μεγαλώνει ...
Αφήνω μια πνοή και κλείνω τα μάτια ..
"Κοίταξε με ..." προσταζει και υπακούω ...
Εγώ τον κοιτάζω και εκείνος μπαίνει όλο και πιο βαθειά μέσα μου ... σταματάει σε ένα σημείο ...
"Κι εγώ μωρό μου ... κι εγώ ..." καταλαβαίνω τι θέλει να πει αμέσως ..
Εισχωρεί ενώ με κοιτάζει όλο τον εαυτό του μέσα μου και μια κραυγή βγαίνει από τα χείλη μου ...
"Θα περάσει ... " ψελιζει στο αυτί μου ενώ σκύβει και δαγκώνει απαλά τον λαιμό μου ...
Η ένταση και το πάθος αυξάνεται ...
Πρώτη φορά νιώθω έτσι ...
Δεν πονάω άλλο ενώ έχω γίνει μούσκεμα από το ιδρώτα κι εκείνος το ίδιο ...
Λαχανιασμένη χωρίς να μπορώ να μιλήσω νιώθω κάτι περίεργο ... Μια αίσθηση που δεν μπορώ να περιγράψω .. Ο κόλπος μου αρχίζει να συστέλλεται και να διαστέλλεται πολύ γρήγορα χωρίς να το ελέγχω ...
"Είσαι απίστευτη ... "
"Luke .... Δεν ... τι .."
"Τελειώνεις μάτια μου ... τελειώνεις για μένα ..."
Ξαφνικά αφήνει την κινητικότητα του ενώ μπαινοβγαίνει μέσα μου απίστευτα γρήγορα ... τρέμω ολόκληρη όταν αισθάνομαι μια απελευθέρωση μέσα μου ... τα μπούτια μου γίνονται αυτομάτως υγρά ενώ εκείνος με κοιτάζει στα μάτια ...
"Αυτό ήθελα να νιώσω ... " δίνει δυο δυνατές ωθήσεις μέσα μου και βγαίνει τελειώνοντας επάνω μου ...
Δεν θα πω ψέματα πως βλέποντας τον να κρατάει το μόριο του το οποίο ήταν βαμμένο στα κόκκινα με έκανε να νιώσω αμέσως ντροπή .  
"Μωρό μου ... Είναι φυσιολογικό ...
Ξέρεις κατι ?" Ξαπλωμένος πλέον δίπλα μου πέρασε το χέρι του στην μέση μου και με τράβηξε κοντά του ...
Τα γκριζοπρασινα μάτια του θα ορκιζόμουν πως ήταν αρκετά πιο ανοιχτά ... Ενώ το κορμί του βρισκόταν ακόμα σε πλήρη ένταση ...
"Μετά την μάνα μου ... Δεν αγάπησα καμία άλλη γυναίκα κι αυτό γιατί όταν πέθανε το απαγορεψα στον εαυτό μου ...Δεν ήθελα να ξαναπληγωθω... Όμως ..." λέει και με φιλάει πεταχτά στα χείλη ενώ χωρίς να βρω που το πάει απλά τον κοιτάζω ...
"Δεν τα κατάφερα ... " χωρίς να μπορώ να διανοηθώ τι λέει και πριν απαντησω με σφίγγει δυνατά ...
"Δεν χρειάζεται να ειπωθεί ... νομίζω είναι ξεκάθαρα αυτά που νιώθω για σένα ..."
Χαμογελώντας ξαπλώνω επάνω στο στήθος του...
................
3 ώρες μετά
Ανοίγω τα μάτια μου και καταλαβαίνω πως μας πήρε ο ύπνος .. κοιτάζω το ρολόι και πετάγομαι έντρομη επάνω...
"Μωρό μου ξυπνά !!!σε 15 λεπτά υποτίθεται έχουμε την βραδινή έξοδο !!"
Εκείνος ανοίγει τα μάτια και με χαζεύει ... χαμογελάει..
"Παιδι μου τρελάθηκες?" Τον ρωτάω
"Μμμμ με σενα..."
Του πετάω το μαξιλάρι και σηκώνομαι αλλά ο πόνος από κάτω μου με σταματάει ... εκείνος μόλις με βλέπει πετάγεται όρθιος ..
"Είσαι εντάξει ?"
"Πονάω απλά .. πιστεύω είναι φυσιολογικό .."
"Θα περάσει .. έλα πάμε να κάνουμε ένα ντουζ και να ντυθουμε"
Με παίρνει κυριολεκτικά αγκαλιά και μπαίνουμε για μπάνιο ...
Σε δεκαπέντε λεπτά άκριβως η πόρτα χτυπάει και έτοιμοι κατεβαίνουμε κάτω ...
Όλοι μαζεμένοι πλέον ξεκινάμε για το μοναδικό μέρος που υπάρχει εδώ . Ένα κλαμπ υπαίθριο ...
Ξαφνικά η Gabi περνάει ενώ με σκουνταει από δίπλα μου ..
"Πουτανα !" Ψιθυριζει δίχως να το ακούσει ο Luke ο οποίος και μόνο που με ακουμπησε την στραβοκοιταξε..
Η μουσική αρχίζει να παίζει καθώς ομάδες παιδιών χωρίζονται απολαμβάνοντας το ποτό τους ... Η λίμνη  είναι φανταστική και η μεγάλη οθόνη που υπάρχει στο κέντρο παίζει τα βιντεοκλίπ από τα κομμάτια που ακούγονται σε στίχους έτσι ώστε αν κάποιος θελήσει να τραγουδήσει καραοκε ...
"Είναι υπέροχα ..." του λέω και μου απλώνει το χέρι ...
"Χορεύουμε ?" Γελάω και πιάνω το χέρι του αλλά πριν πάμε στην πια τα ξαφνικά η οθόνη μαυρίζει ..  τα φώτα σβήνουν ...
Ήχοι από αναστεναγμόυς και βογγητά γεμίζουν τον χώρο ενώ όλοι αρχίζουν και γελάνε ...
Η Gabi παίρνει το μικρόφωνο ...
"Και τώρα σας παρουσιάζω ένα κερδισμένο στοίχημα !!! Συγχαρητήρια Luke !!!!" Λεει και κοκαλωνω ...
Η οθόνη αρχίζει να παίζει ...
ΘΕΕ ΜΟΥ ....
Στην αρχή δείχνει έναν διάλογο του Luke με τον Ben ...
"Σιγά μην σου κάτσει ρε ..."
"Πάμε στοίχημα ?"
"Πάμε !!!"
Αμέσως μετά ... ΧΡΙΣΤΈ ΜΟΥ ...
Είμαι ... Είμαι εγώ ... Και εκείνος ..
Νιώθω το κόσμο μου να χάνεται ...
Σβήνω ενώ όλοι γελάνε...
Ο εξευτελισμός είναι τρομερός για μένα και πραγματικά πλέον πονάω .. πονάω στην ψυχή μου όμως .. Στοίχημα ?Εγώ ?
Μα πως μπορεσε?
Τα μάτια μου πλέον θολά από τα δάκρυα και με τα γέλια όλων να αντηχούν στα διάολοι στα αυτιά μου γυρίζω να αντικρύσω τα μάτια του ...
Ένα δυνατό χαστούκι εκτοξεύεται με δύναμη επάνω του ..
"Πώς μπόρεσες γαμωτο σου ?" Ουρλιάζω τις λέξεις μέσα στα μούτρα του χωρίς να με νοιάζει τίποτα .. Έχω ήδη γίνει ρεζίλι ..
"Σου ορκίζομαι ... Εγώ ..." λέει καθώς κοιτάει γύρω του θυμωμένα ...
"Ξέρεις κατι? Εγώ φταίω ... κανένας άλλος ... Δεν θέλω να σε ξαναδώ ποτέ άκουσες ?ΣΕ ΣΙΧΑΊΝΟΜΑΙ !" Κάνω να φύγω αλλά με αρπαζει από το μπράτσο
"Άφησε με !!!" Φωναζω
"Άφησε την μικρή πουτανα Luke ... έχεις ήδη κάνει είσπραξη .."
Ακούγεται η Gabi από το μικρόφωνο
"Με αηδιαζεις .. κι εγώ .. Εγώ που πίστεψα πως ήσουν διαφορετικός .." πλεον δεν κρύβω τους λυγμούς μου που τόση ώρα έπνιγαν την ψυχή μου ...
"Δεν είχα ιδέα ρε πουστη κατάλαβε με !!" Φώναζει με την σειρά του αλλά δεν έχω να πιστέψω τίποτα ...
"Είσαι ένα σίχαμα ..." τσιριζω ενώ ένας πόνος στην καρδιά αρχίζει να με τσιμπάει ...
"Σαγαπαω ρε γαμωτο ..." στα τελευταία του λόγια δεν νιώθω καλά ...
Αισθάνομαι να μάτια μου να μαυρίζουν ενώ το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι είναι οι φωνές των καθηγητών ...





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Be aware of κεφάλαιο 31