Be aware of κεφάλαιο 6

"Και όταν τα χειρότερα έρθουν ... θα είσαι εκεί για να με σωσεις η για να βυθίσεις ακόμα περισσότερο στο βούρκο που θα πνίγομαι ?"

Είναι τρομοκρατημένη ... Ο Luke έρχεται προς το μέρος μου ενώ εγώ απλά τον κοιτάζω παγωμένη και ο βλάκας ο Jason από πίσω του γελαει σιγάνα κάνοντας μου νοήματα ότι την έχω πατήσει άσχημα .
Αναρωτιέμαι πως γίνεται ένας τόσο όμορφος άνθρωπος να είναι τόσο επικίνδυνος για την σωματική μου ακαιρεοτητα αυτή τη στιγμή . Μπορεί οπτικά να μοιάζει με άγγελο και ειλικρινά το πιστεύω αυτό αλλά ο δαίμονας που έχω αυτή η στιγμή μπροστά μου υπερτερεί  της ομορφιάς του
Με μια του μονο κίνηση με πιάνει από το μπράτσο και με σηκώνει όρθια ενώ τα πόδια μου πασχίζουν να κρατηθούν για να μην πέσω ...
"Ώστε τελικά οι δρόμοι μας ενώνονται ξανά ..."λέει και με από το πουθενά μια δυνατή σπρωξια του με κάνει και πέφτω στο δέντρο πίσω μου χτυπώντας το κεφάλι μου ..
Ηλίθιε ξιπασμενε ...
"Ετσι δείχνεις την δύναμη σου εσύ ?" Τον ρωτάω χωρίς να σκεφτώ καθώς αισθάνομαι το κεφάλι μου να με πεθαίνει από το πόνο
"ΚΆΝΤΟ ΡΕ ! ΧΤΎΠΑ ΤΗΝ ΝΑ ΦΎΓΟΥΜΕ  Η ΒΡΟΧΉ ΔΥΝΑΜΏΝΕΙ !" Φώναζει ο μαλακας από πίσω του και ο Luke σφίγγει το σαγόνι του ενώ εγώ απλά τον κοιτάω ..
"Χτυπά λοιπόν ... τι περιμένεις ?" Φωναζω πλέον μέσα στα μούτρα του καθώς βρίσκω θάρρος και τον πλησιαζω και το δυνατό χαστούκι που εισπράττω με κάνει και πέφτω στο βρεγμένο χώμα ξανά ... με χτύπησε ...
Το έκανε γαμωτο ...
Τα μάτια μου βουρκωμένα συναντούν τα δικά του που με κοιτάζει μπερδεμένος .. γιατι με κοιτάζει έτσι ..Αυτός το προκάλεσε αυτό εξάλλου ,και τώρα τι ?
"Έτσι ρε !!! ΑΥΤΌΣ ΕΊΣΑΙ ΜΕΓΆΛΕ!" Ακούγεται η φωνή του Jason από πίσω αλλά ο Luke απλά γυρίζει και με ένα του βλέμμα σαν υπάκουο σκυλί ξανά μαζεύεται στην θέση του ...
Πώς γίνεται να σε πληγώνει κάποιος χωρίς καν να σε ξέρει ?πως γίνεται να σε ακουμπάει με αυτόν τον τρόπο χωρίς να λυπάται?
Αισθάνομαι τα χείλη μου να καινε και η γεύση μου αλλάζει ... ξέρω πως είναι αίμα αφού η μεταλλική γεύση στο στόμα μου γεμίζει κάθε κύτταρο της γλώσσας μου . Σηκώνω το χέρι και απλά τα σκουπίζω ... εκείνος ακόμα με κοιτάει περίεργα
"Μείνε μακριά μου" είναι οι μόνες λέξεις που λέει καθώς γυρίζει και χάνεται μαζί με τον σκύλο του μέσα στην βροχή ....
Μένω μόνη .. χτυπημένη και λυπημένη να μαζεύω τα αμαζευτα κομμάτια μου προσπαθώντας να βρω την δύναμη να σηκωθώ από το χώμα αλλά δεν τα καταφέρνω . Η ψυχή μου πονάει όπως και το σώμα μου και πλέον το ξέσπασμά μου απλώνεται παντού , η βροντές κρύβουν υπέροχα με την μελωδία τους τα ουρλιαχτά μου κι εγώ απλα χάνομαι μαζί τους ...
"Γιατί ρε ??" Φωναζω αλλά ξερω πως δεν θα με ακούσει κανείς ...
Δεν μπορώ να το αφήσω να με καταβάλει πρέπει να παλέψω .. πρπει να τα καταφέρω να μείνω δυνατή
Σκουπίζω τα δάκρυα μου και σηκώνομαι όρθια . Παίρνω την τσάντα μου και την φοράω καθώς βγαίνω από το δασάκι και σηκώνω το κεφάλι μου ψηλά κοιτώντας τον ουρανό . Η βροχή μαστιγώνει το δέρμα μου αλλά δεν με ενδιαφέρει ,αφού όσο και να τα σκουπίζω είναι η μόνη που μπορεί και κρύβει τις σταγόνες που τρέχουν από τα μάτια μου .
Ξεκινάω να προχωράω προς το σπίτι .. Σπίτι .. τι αστεία λέξη .. Δεν έχω σπίτι .. Δεν έχω οικογένεια και δεν έχω κανέναν να νοιάζεται για μένα ..
Βάζω το κλειδί στην πόρτα ενώ κοιτάζω στιγμιαία κάτω στο πάτωμα για να δω πως έχει γεμίσει νερα ..
Μπαίνω και αρχίζω να βγάζω ένα ένα τα βρεγμένα μου ρούχα πηγαίνοντας προς το μπάνιο για να αντικρύσω σον καθρέφτη ένα θέαμα που μόνο πόνο που προκαλεί .. πλέον εκτός από τις γρατζουνιές έχω κι ένα μωβ μάγουλο .   Αναστενάζω και ανοίγω το ζεστό νερό σε μια προσπαθεία να καθαρίσω από πάνω μου όχι μόνο τα χώματα αλλά και την ντροπή που αισθάνομαι για το ανθρώπινο είδος ... ζώα .. Αυτό είμαστε όλοι , αν και εκείνα ίσως στην τελική έχουν περισσότερα αισθήματα από εμάς .
Τύλιγω την πετσέτα ενω βγαίνω στο δωμάτιο  και χωρίς να έχω άλλες δυνάμεις απλά ξαπλώνω στο κρεβάτι .. Ίσως αύριο είναι μια καλύτερη μέρα .. Ίσως πάλι και όχι . Εγώ θα ρισκάρω ξανά και αν χάσω έχασα ...
.................................
Luke pov (ooooo yea )
Ρε πουστη μου ! Έπρεπε να είχα από πίσω αυτό το γαμημένο τσιράκι δηλαδή ? Βαρέθηκα .. ΒΑ-ΡΕ-ΘΗ-ΚΑ !!
Πρέπει πάντα να είμαι ο γαμημένος κακός σε αυτό το μπουρδέλο Που λέγεται σχολή γιατί έτσι τους έμαθα τόσα χρόνια αλλά δεν μπορώ άλλο .. Αυτά τα γαμημένα μάτια της που για κάποιον ίσως είναι δύο απλα καφέ μάτια αλλά για μένα είναι διαφορετικά ακόμα μένουν μέσα στο κεφάλι μου βουρκωμένα .. το ίδιο και στο κωλοαεροδρομιο .. ίδια σκατα παντού !!! Εγώ φταίω .  Εγώ ο μαλακας που τους έμαθα να κάνουν ότι κάνουν τόσο καιρό στους άλλους ..
Ήθελα δύναμη ? Την πήρα ..
Ήθελα αναγνώριση? Την πήρα ..
Ήθελα κυριαρχία ? Την πήρα κι αυτή τη γαμημένη...
Και τι κατάφερα ?πληγωνω τους ανθρώπους γύρω μου για να αποδείξω σε 10 μαλακές ποιος είναι ο αρχηγός εδώ μέσα ...
"Μωρο μου τι σκέφτεσαι ?" Η φωνής της μου την δίνει .. Θέλω απλά να περάσω τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό της και να τα τύλιξω απαλά καθώς θα βλεπω την ζωή να χάνεται από τα μάτια της .  Για αυτήν την πουτανα τα έκανα όλα όταν ήρθα σε αυτό το Πανεπιστήμιο .. Για να γίνω αποδεκτός στην γαμημένη παρέα της και να ταιριαξω.. Για να με προσέξει ..
Και τώρα την σιχαίνομαι ..Και αυτή και όλο το συναφι της .. 
"Τίποτα Gabi κοιμήσου "λέω όσο πιο αδιάφορα μπορώ για να μήν  αρχίσει το ζαλισμα...
"Έμαθα τι έγινε σήμερα και είμαι πολύ περήφανη ξέρεις για το κατόρθωμα σου ..  " ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΆΞΗ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ?
"Δεν έχω όρεξη για κουβέντα είπα κοιμήσου !" Της λέω πιο δυνατά και μαζεύεται .. ξέρω πως έτσι όπως καταντησα με φοβάται κι εκείνη κι ας μην το δείχνει ..
Απλώνει το χέρι της επάνω μου χαϊδεύοντας την κοιλιά μου ... κατεβαίνει όλο και πιο χαμηλά αλλά δεν θα την αφήσω .. Δεν γουστάρω ..
Πιάνω το χέρι της και το πετάω στο πλάι
"Ούτε γι αυτό έχω όρεξη .. είπα κοιμήσου τι διάολο δεν καταλαβαίνεις ?" Πλέον φτάνω σιγά σιγά στα όρια μου ...
Θέλει να γαμηθει... ας το κάνει .. Όπως το κάνει πίσω από την πλάτη μου . Δεν έχω αποδείξεις αλλά είμαι σίγουρος . Κάποτε αυτή τη γυναίκα την είχα για θέα .. Την είχα τόσο ψηλά που για εκείνη έγινα τέρας .. Και τώρα που είμαι αυτό το γαμημένο ανθρώπινο ον έχω την ιδέα πως μου τα φοράει .. Δεν λέω είναι πανέμορφη αλλά πλέον όχι για την πάρτυ μου ..
"Τι έπαθες μου λες ? Εκείνη η βρωμιάρα είναι έτσι ?" Στα λόγια της το χέρι μου τυλίγεται γύρω από το λαιμό της ασυναίσθητα .. Δεν ξέρω τι με πειράξε πιο πολύ .. το ότι ζητάει και τα ρέστα ?Η το γεγονός πως είπε κάτι για εκείνη την καημένη την κοπέλα ?
"Μάζεψε τα λόγια σου άλλιως αυτή τη γλώσσα θα την βρεις στα σκουπίδια έγινα κατανοητός ?"Λέω και αφήνω το χέρι μου από πάνω της
"Είσαι τρελός ρε !! Ένας ηλίθιος είσαι όπως τότε που σε γνώρισα !"
Τι είπε ???
Αυτή η πουτανα το αξίζει όμως .. Ένα δυνατό χαστούκι την κάνει και μαζεύεται στην άλλη πλευρά του κρεβατιού ... με κοιτάζει βουρκωμένη αλλά τα μάτια της μου φέρνουν μόνο αηδία ...
"Μωρο μου .. συγχώρεσε με .. σε παρακαλώ .. απλά ειμαι λιγάκι τσιτωμενη ..Σε ικετεύω " λέει και σκηνές από εκείνη να με παρακαλάει κάθε φορά που θέλω να την στείλω έρχονται στο κεφάλι μου ... Κάθε φορά τα ίδια .. πετάει τη μαλάκια της και μετά ζητάει συγνωμη ..
"Άκου να δεις .. Όπως λες και έχεις πει τόσες φορές ... ήμουν ένας ηλίθιος αλλά πλέον δεν είμαι.. γι αυτό πρόσεχε καλά Gabi ... " λέω και  ξαπλωνω ενω γυρίζω το πλευρό μου από την άλλη ..
"Απλά συγνωμη ..."λέει και την νιώθω να ξαπλώνει δίπλα μου ...
Περνάει το χέρι της πάνω μου και καταλήγει στον λαιμό μου .. μου πιάνει και γυρίζει απαλά το κεφάλι μου για να την κοιτάω .. 
" Μην αφήσεις Luke ... συγχώρεσε με ..Δεν ξέρω τι θα κάνω χωρίς εσένα απλά .. απλά τρέμω στην ιδέα να σε χάσω και μιλάω χωρίς να σκεφτώ .."με πλησιάζει και με φιλάει καθώς περνάει το χέρι της χαμηλά ... τρίβει απαλά την περιοχή μου και εκείνη αντιδράει .. Γαμωτο !!!
Δεν θα την αφήσω να με επηρεάσει όμως . Δεν μπορω ξανά να πέσω πάνω της...
"Σε παρακαλώ .. Κάνε με δική σου "
Πφφφ γάμησέ το ..  Την γυρίζω και παίρνω θέση ανάμεσα της ...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Be aware of κεφάλαιο 31