Deadly sins 7ο κεφάλαιο

Από το πρωί που ξύπνησα δεν είναι κανένας εδώ.. Ο Σταύρος ξέρω πως έφυγε νωρίς αλλά ο Άγγελος έπρεπε να είναι εδώ... Η ώρα έχει πάει 10 το βράδυ... κανείς... έκανα δουλειές στο σπίτι και πλέον δεν ξέρω τι άλλο να κάνω... ξαπλώνω στο καναπέ και ανοίγω την τηλεόραση...

Στο παλιό μου διαμέρισμα δεν είχα ούτε αυτό...Κάτι που πλέον υπάρχει σε όλα τα σπίτια...

Παίζει μια ωραία ταινια και αποφασίζω να χαζέψω λίγο...

.................

3 ώρες μετά....

Κοιτάζω το ρολόι στον τοίχο... 1 τα ξημερώματα κι εκείνος ακόμα άφαντος...

Σηκώνομαι επάνω αλλά ο ήχος από τα κλειδιά στη πόρτα με ταράζει... ακούω γέλια... γυναικεία γέλια..τι διάολο??

Η πόρτα ανοίγει και μπροστά μου ... μπροστά μου έχω έναν... έναν ίσως μεθυσμένο Άγγελο με μια γυναίκα αγκαλιά του ...

Με κοιτάνε και τους κοιτάω... Για κάποιο λόγο θέλω απλά να τον χτυπήσω... να τον λιωσω  .. να τον πατήσω κάτω...

.....:"ποια είναι αυτή??" Ρωτάει το ημίγυμνο τσουλακι δίπλα του και νευριάζω...

Άγγελος:"καμία σημαντική... Πάμε μέσα..." λέει και την τραβάει προς τα μέσα...

Κάτι μέσα μου παγώνει..Κάτι μεσα μου φωνάζει!!! Χωρίς να καταλαβαίνω το γιατί και το πως βρίσκομαι μπροστά τους και τους κλείνω το δρόμο

Άγγελος:"τι νομίζεις ότι κάνεις??"

Sky:"Αυτό το τσουλι τι δουλειά έχει εδω ??" Δεν ξέρω γιατί μίλησα... απλά..απλά μου βγήκε..τόσο απλά και τόσο αυθόρμητα...

Εκείνος την αφήνει..με πλησιάζει και με πιάνει από το λαιμό... με κολλάει στον τοίχο και μπορώ να μυρίσω πλέον το αλκοόλ στην ανάσα του ...

Άγγελος:"ΓΙΑ ΞΑΝΑΠΕΣ ΤΟ ΑΥΤΌ!!" Λεει αλλά δεν φοβάμαι...

Sky:"ΕΊΠΑ..ΑΥΤΌ ΤΟ ΤΣΟΥΛΙ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΆ ΈΧΕΙ ΕΔΏ!!!!" Φωναζω μέσα στα μούτρα του... Μια σφαλιάρα έρχεται από το πουθενά και σωριαζομαι στο πάτωμα...

Άγγελος:"ΕΔΏ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΣΠΊΤΙ ΜΟΥ ΠΑΛΙΌ ΠΟΥΤΑΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΆΝΩ ΌΤΙ ΘΕΛΩ  ΚΑΤΆΛΑΒΕΣ??" Λέει και με φτυνει.. Η άλλη από πίσω ξεκαρδιζεται στα γέλια... τόσο αστείο της φάνηκε...

Σηκώνομαι επάνω... Δεν θα τον αφήσω να με κάνει έτσι..

Sky:"ΕΊΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΡΕ !!" Του φωναζω και φευγω επάνω πριν του ορμηξω και γίνει εδώ μέσα ο τρίτος παγκόσμιος...

Δεν προλαβαίνω να μπω στο δωμάτιο όμως... τρέχει πίσω μου ... με πιάνει και με πετάει με δύναμη κάτω....

Sky:"ΣΤΑΜΑΤΑΑΑΑ"  φωναζω καθώς τρώω αλλη μια σφαλιάρα...

Άγγελος:"ΠΩΣ ΤΌΛΜΗΣΕΣ?? ΈΝΑ ΓΑΜΗΜΈΝΟ ΤΊΠΟΤΑ ΕΊΣΑΙ ΜΙΑ ΦΤΗΝΉ ΠΌΡΝΗ...!!! " ανεβαίνει επάνω μου και μου πιάνει το στόμα...

Με πιέζει με τα χέρια του βίαια.. αλλη Μια σφαλιάρα έρχεται... ματωνω...

Βλέπει το αίμα μου ...

Γελάει...

Άγγελος:"νόμιζες αλήθεια πως σημαινεις κάτι?? Πώς έχεις δικαιώματα?? Κανείς λάθος..Και τώρα σαν καλο κορίτσι μείνε εδώ μέσα και μην με νευριάσεις..Γιατί η τιμωρία δεν θα σου αρέσει καθόλου...."

Σηκώνεται απο πάνω μου .. βγαίνει έξω και κοπαναει τη πόρτα πίσω του  ... σκουπίζω με το χέρι μου το αίμα.. ακούω βήματα από τις σκάλες..Η διπλανή μου πόρτα ανοίγει...

Σηκώνομαι απο κατω και πάω στο μπάνιο να πλυθώ... Ρίχνω λίγο κρύο νερό στο πρόσωπο μου και είμαι σίγουρη πως αυτό θα αφήσει μελάνια...

Βγαίνω έξω αλλά ο ήχος απο τα γέλια αυτής της μαλακισμενης μου τρυπάει τον εγκέφαλο...

Γελάει κι εκεινος δυνατά... ξέρει πως ακούω... ειλικρινά δεν πίστεψα τίποτα από όσα έλεγε... το ξερω πως δεν έχω δικαιώματα αλλά όταν την είδα ... απλά μου στριψε ....

Ξαπλώνω... τα γελια σταματάνε και γίνονται αναστεναγμοί και βογγητά...

Άθλιο σιχαμενο καθίκι !!!

Βάζω το μαξιλάρι στα αυτιά μου.... Και πάλι όμως ακούω... γαμωτο το μου ...

Δεν με νοιάζει στο φινάλε..ας κάνει ότι γουστάρει...Δεν καταλαβαίνω γιατί με πειράζει τόσο πολύ...

Σηκώνομαι και κατεβαίνω στη κουζίνα... ευτυχώς εδώ δεν ακούγεται τόσο πολύ.. ανοίγω το ψυγείο.. το ξανακλεινω ... πιάνω ένα ποτήρι και πηγαίνω στο σαλόνι...το γεμίζω με ουίσκι... Ίσως μόνο έτσι χαλαρώσω... τα χάπια τα έχει ο μαλακας στο δωμάτιο του..Δεν έχω πρόσβαση και ειλικρινά τώρα θα ξεπερνά ένα.. 

Ακούω βήματα πίσω μου...

Γυρνάω για να τον δω .... γυμνό...

Άγγελος:"Δεν πιστεύω να σε ενόχλησαμε??" Λεει ειρωνικά... απαξιώ... Δεν γουστάρω να του μιλάω...

Άγγελος:"κάτι σε ρώτησα!!!" Λεει και ανεβάζει τον τόνο της φωνής του..

Sky :" καθόλου... απλά την επόμενη φορά βαλτης μια κάλτσα στο στόμα... Για να κοιμηθώ τουλάχιστον... "

Άγγελος:'εμένα πάλι μου αρέσει να ακούω... Όπως άκουγα εσένα..." λέει γελάει...

Τον πλησιάζω. .. στέκομαι μπροστά του...

Sky:"σωστά το είπες... άκουγες... Γιατί δεν σε κόβω να με ξανακους..." του λέω και ανεβαίνω με το ύφος νικήτριας τη σκάλα...

Άγγελος:"Αυτό θα το δούμε.." λέει μουρμουριζοντας και μπαίνει στη κουζίνα...

Φτάνω στο δωμάτιο και μπαίνω μέσα. . Ησυχία επιτέλους..

Ακούω βήματα και η πόρτα του ανοίγει πάλι...

Άντε πάλι από την αρχή....

Γέλια... βογγητά... αναστεναγμοί...

ΓΑΜΩ τη τύχη μου μέσα ΓΑΜΩ!!!!

Η αίσθηση να τον ακούω αλλά και να τον φαντάζομαι να της κάνει ότι κάνει κ εκείνη να το απολαμβάνει με τρελαίνει... με εμένα στην αρχή ήταν Έτσι βέβαια παντα ηταν σκληρος μαζί μου αλλά είχα συνηθίσει ...Μετά πήρε την κατρακύλα..έγινε βίαιος..
Απότομος...

Μπορεί κάποιος να με περάσει για τρελή αλλά πλέον τους έχω συνηθίσει... Έχω μάθει να είμαι εγώ η γυναίκα εδώ μέσα... Και Κάτι στην όλη κατάσταση με εκνευρίζει...  Θέλω να μπουκαρω μέσα και τους σπάσω στο ξύλο...!!!

Σιχτίρ!!!

Κρύβω όσο μπορώ το κεφάλι μου ανάμεσα στα μαξιλάρια... Δεν βοηθάει καθόλου... γελάει... με εμένα δεν γέλασε ποτέ έτσι...

Δεν αντέχω... σηκώνομαι επάνω παίρνω το σεντόνι μου και κατεβαίνω στο σαλόνι τουλάχιστον εδώ είναι καλύτερα... φτιάχνω τα μαξιλάρια και κουρνιαζω στον καναπέ....

.................


Άγγελος:"ΤΙ ΚΆΝΕΙΣ ΕΔΏ ΓΑΜΩ ???" Ακούω τη φωνή του και πετάγομαι με αποτέλεσμα να πέσω από το καναπέ...

Κοιτάζω από το παράθυρο για να δω τον ήλιο.. ωραία...

Sky:"σαν τι σου μοιάζει εσένα??" Λέω και σηκώνομαι...

Εκείνος με κοιτάζει..περίεργα...

Άγγελος:"σου πάει... να θυμηθώ να σου κάνω κι άλλο..." λέει αλλά δεν καταλαβαίνω...

"Κοιταξου σε έναν καθρέφτη.... " προχωράω στον καθρέφτη που έχουμε στην είσοδο του Χωλ...

Ο Χριστος!!!!! Το μάγουλο μου μελανιασμενο...

Sky:"καλά τα κατάφερες... μαλακά.."

Άγγελος:"τι είπες???"

Sky:"Δεν άκουσες?? Η θέλεις και επανάληψη??"

Στο τελείωμα με πετάει στην πόρτα...

Έρχεται επάνω μου και σκίζει τη μπλούζα μου... προσπαθώ να τραβήξω τα χέρια του από πάνω μου αλλά είναι γρήγορος... κατεβάζει το εσώρουχο μου ...

Sky:"ΜΗ ΜΑΓΓΙΖΕΙΣ !!!!"

Άγγελος:"ότι θέλω θα κάνω και τώρα ΣΚΆΣΕ!!!" Βάζει το χέρι του στην περιοχή μου αλλά κλείνω απότομα τα πόδια μου ...

Sky:"ΆΦΗΣΕ ΜΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΆ ΆΣΕ ΜΕΕΕΕΕΕΕ !!! ΤΡΆΒΑ ΣΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΉ ΠΟΥΤΑΝΑ ΣΟΥ!!!"

Άγγελος:"τώρα όμως... Θέλω την άλλη πουτανα!!" Λεει και με γυρίζει στην πόρτα..

Sky:"Άγγελε..... μη .." καταφέρνω και λέω...
"Δεν θέλω... σε... σε σιχαίνομαι..." τα δάκρυα τρέχουν...

Τον αισθάνομαι να σταματάει... Δεν κουνιέται... ανασαίνει επάνω μου γρήγορα...

Άγγελος:"και που σαι ακόμα..." λέει και με πετάει στο πάτωμα.... με άφηνει...πηγαίνει στη κουζίνα..

Άγγελος:"μάζεψε τα κουρέλια σου ... Και επάνω..Μην σε ξαναδώ μέχρι να φύγω κατάλαβες ??"

Τι έκανα πια και είναι έτσι...

Sky:" ευχαριστώ...." λέω και μαζεύομαι όπως όπως ανεβαινοντας ..

Άγγελος:"για πιο πράγμα ακριβώς?? Απλά μου έφυγε η όρεξη να σε γάμησω..."

Sky:"ΌΧΙ γι αυτό... σ'ευχαριστώ που μου δείχνεις τον πραγματικό σου εαυτό... ξέρεις..Για μια στιγμή... Μια γαμημένη στιγμή...ένιωσα πως... ΩΩΩΩΩ ΓΆΜΗΣΈ ΤΟ..." ανεβαίνω τις σκάλες κλαίγοντας  και τον ακούω να παραμιλάει.. να βρίζει... να σπάει...

Δεν με ενδιαφέρει... Ένα τέρας είναι.. Και το ξερω ..Δεν μπορώ να λέω ψέματα στον εαυτό μου .. εκείνο το φιλι δεν βγαίνει από το κεφάλι μου..εκείνο το φίλι..με γέμισε...

Αλλά όπως λέει... Μια γαμημένη πουτανα ειμαι... Και οι πουτανες δεν νιώθουν....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Be aware of κεφάλαιο 31